Mikołajkowo :)

Ho ho ho! Coraz bliżej Święta! :)
Zawsze 6 grudnia- Mikołajki, rozpoczynają u mnie okres przedświąteczny :)
Uwielbiam ten czas: ciepły, rodzinny, magiczny :)

Dzisiaj chcę wam życzyć wszystkiego co najlepsze! :)
Spełniajcie odważnie swoje wszystkie marzenia!
Poszukujcie nowych inspiracji i działajcie!
A sobie życzę, żeby było was tutaj jak najwięcej! :)

Teraz oczywiście czas na zdobienie :)
Zrobiłam je całe w macie, w końcu zainwestowałam w top matujący ;D

A ja zmykam piec pierniczki: MNIAM! :)




51 komentarzy:

  1. Kurde !!! W bardzo fajny sposób namalowałaś choinkę !! :) jeszcze tak nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny i jeszcze bardziej prosty! :)

      Usuń
  2. Gratuluję napisu! Zwłaszcza na prawej ręce! Jesteś geniuszem:)
    Tak uwielbiam okres przedświąteczny, może nawet bardziej niż same święta:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie było ciężko ich wykonać:)

      Usuń
  3. Mani świetne !
    zjadłabym takie pierniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pazurki, motyw swiąt jest jak najbardziej na tak! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś tez będe coś tworzyć
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pieknie! bardzo pomysłowo!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten klimat świąteczny, śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne mikołajkowe zdobienie ^^ Tobie również wszystkiego dobrego ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w bałwanku! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ;) masz naprawdę ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. ten bałwanek jest taki słodki :* pięknie tu i czerwono

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pomysły i piękne wykonanie :) Jak zawsze (wiem, powtarzam się :P) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzajemnie, wszystkiego, co najlepsze! ♥ Co do paznokietków to są rewelacyjne. Udanych wypieków życzę! :D
    Hm, mam do Ciebie małą prośbę, ale o wielkim dla mnie znaczeniu. Mogłabyś kliknąć w któryś z linków pod ubraniami u mnie na blogu? :) -->http://nookadrie.blogspot.com/2013/12/must-have-clothes-from-sheinside.html

    z góry dziękuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne i świąteczne! ;p

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te bałwanki są słodkie :)
    p.s dla mnie też, chyba bym zamarzła, on w ogóle nie jest zimowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. napis na jednej i drugiej ręce - mistrzostwo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Białe z napisem fajnie wyszły:)

    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie, czy mogłabyś kliknąc w baner shinside, na moim blogu, prosze to dla mnie ważne

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na namalowanie choinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne zdobienia! wow, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, ale świetny pomysł na świąteczne paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent! Świetnie wyszły ci bałwanki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, ale wyznanie kochana :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za życzenia i wzajemnie! :*

    http://vogueswing.blogspot.com/2013/12/giveaway-rozdanie-100.html
    A przy okazji zapraszam na rozdanie do zdobycia 100$ w Sheinside ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie Ci wyszly- brawo! Juz tak cieplutko i swiateczniu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajne pazurki! :D

    Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się podoba. :)
    Z przyjemnością obserwuję i czekam na kolejne posty!
    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bałwanki!:D a w ogóle tak przy świętach/śniegu będąc polecam Ci ten lakier! http://www.celebryci.com.pl/uploads/grafika/w/wibosend_004.JPG ja mam fiolet. idealnie to wygląda jak jakiś szron:D tu biały:
    http://3.bp.blogspot.com/-_UzckzHq2vA/UmugvJDHahI/AAAAAAAAZEk/pEk4LzPAUeQ/s1600/atqabeauty.com_bia%C5%82o_hean_210_wibo_wow_effect_matte_glitters_3-05.JPG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go ostatnio w Rossmanie ale zawsze przy takich lakierach boję się męczarni ze zmywaniem ;D Ale skoro tak polecasz muszę się jeszcze raz nim przyjrzeć :)

      Usuń
  28. :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/sweater-flowers.html

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne :) 'coraz bliżej święta, coraz bliżej święta' :D !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...