Dziewczyny lubią brąz ;)

Dzisiaj stawiamy na brąz! Lubicie?
Ja w ostatnim czasie bardzo polubiłam naturalne kolorki ;)
 Jak wam się podoba zdobienie? :)


Paznokcie: pani Basia
Lakiery: brąz Venita biały Ados 502, złoty Simple Beauty 19

                                                                                                                                                                  

PS. Wiele z was prosił o zdjęcie z mojej studniówki ;)
Żadnego ładnego nie mam, ale skoro chciałyście to dodam wam takie niewyraźne ;D


22 komentarze:

  1. pięknie wyglądałaś ;-)
    a pazurki też świetnie sięprezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś i ten uśmiech... ;)
    A paznokcie po prostu zachwycające :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego koloru :)
    Ładnie wyglądałaś :) chudzina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw odpisałam na maila, a potem weszłam na bloga ;)
    Kreacja super! A kiedyś robiłam bardzo podobne pazurki, tylko w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw odpisałam na maila, a potem weszłam na bloga ;)
    Kreacja super! A kiedyś robiłam bardzo podobne pazurki, tylko w innych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki cudowne ;) ale Ty wyglądasz prześlicznie !! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakaś Ty piękna! Elegancka, szczuła!
    Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj idę na studniówkę mojego lubego :) a paznokcie hoduję i nie mogę zahodować - obgryzalam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłej zabawy na studniówce! A pazurków nie obgryzaj! Nawet krótkie ładnie wyglądają gdy nie są pogryzione i dobra odżywka to podstawa! Na pewno szybko urosną:)

      Usuń
  9. Świetne zdobienie!:) ja jakoś za brązem nie przepadam, ale to jest serio świetne!:)
    Ale Ty jesteś chuuuudaaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne są:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/rozkloszowana-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne pazurki, takie cappucino. A Ty poprostu przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :)
    ładny wzór :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :)
    a paznokcie jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miałaś piękną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle rewelacyjny pomysl!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Paznokcie świetnie wymalowane - zazdrość!! - Tak zazdroszczę talentu!
    A co do zdjęcia ze studniówki - WOW! - tyle w temacie!:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...