Nowości! :)

Ponad 40 000 wyświetleń! Jesteście najlepsi! <3

Dzisiaj kolejna porcja nowości! No to zaczynamy! :)
Koniecznie napiszcie, czy znacie i lubicie te lakiery! :)


Na początek naklejki i naklejki wodne:
Folia transparentna i klej:

NO I LAKIERRRRRY ! <3

Zacznę od lakierów, które gdy zobaczyłam musiałam mieć! :)
Widzicie te cudowne nakrętki! I te pastelowe kolorki <3
Claire's

Wibo 5, -, 6
Oriflame 20792.1, 24425.1, 24424.1
Golden Rose 41, 19, 59
Lovely 6, Colour Alike 153, Miss Sporty 463
Eveline 403

35 komentarzy:

  1. Ostatni lakier z Eveline piękny! Nie widziałam tego kolorku nigdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszesz coś o lakierach z Clarie's ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że napiszę o lakierach Claire's! Tylko daj mi troszkę czasu, bo jeszcze nie miałam ich na pazurkach! :) Sama jestem ciekawa jak wypadną, bo to moje pierwsze! :)

      Usuń
    2. Ja dla samych opakowań zaryzykowałabym i kupiła. :D

      Usuń
    3. Opakowanie tak przykuło moją uwagę, że nie mogłam tego nie kupić! ;D

      Usuń
    4. i wcale się nie dziwię. A gdzie je znalazłaś? ;)

      Usuń
    5. Ja swoje kupiłam w sklepie Claire's w Poznaniu :)

      Usuń
  3. Same "pyszności" :) miałam kobaltowy z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie te pierwsze lakiery mnie zauroczyły.

    OdpowiedzUsuń
  5. te pastele śliczniutkie i te kolory z oriflame również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta folia jest spoko ;D ale nie wiem do czego haha :)
    Piękne lakiery *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  7. te pierwsze trzy lakiery są cudowne<3
    Gratuluje kochana tylu wejść:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne naklejki wodne!
    A ja ich nie widziałam nigdzie indziej niż w necie :(
    A lakiery również boskie! Claire's kuszą i to jak ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba teraz jeszcze nigdzie po za internetem nie ma naklejek wodnych;( Ale jak się zamawia coś to można przy okazji kupić ;D

      Usuń
  9. Folia transparentna jest świetna! :) Będzie wyglądała pięknie na całą płytkę nałożona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nakrętki w lakierach są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory śliczne ^.^ Będziesz miała wiele możliwości ich łączenia :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutkie kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie można dorwać te lakiery Claries? :) Ooo widzę, że ktoś podobnie jak ja wpadł w lakierową manie :)

    PS. Masz świetnego bloga, ciekawie go prowadzisz, będę wpadać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam w sklepie Claire's w Poznaniu :)
      Dziękuję:*

      Usuń
  14. faktycznie te lakiery z Claire's mają cudowne nakrętki <3 też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam lakiery z Oriflame i Miss Sporty - ciekawe czy te z Claire's to tylko bajer opakowanie, czy zawartość będzie godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa, narazie mam 3 dzień na pazurkach i nie ma żadnych uszkodzeń :)

      Usuń
  16. naklejek nie stosuję, lakiery z oriflame moim zdaniem porażka- strata kasy. uwielbiam lakiery z rossmana, szczególnie wibo- te w prostokątnych buteleczkach w szczególności. mam kilka ulubionych kolorów, z edycji specjalnych. ogólnie teraz mam ich w szafce... 27 ;) hihihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki wodne- genialna rzecz! Co do Oriflame to chyba rzecz gustu, ja je lubię i jeszcze się nie spotkałam z negatywną opinią na ich temat :)

      Usuń
  17. Te lakiery Clarie's wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście cudne te nakrętki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nakrętki tych lakierów pastelowych faktycznie aż zachęcają by kupować! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółty CA jest śliczny, ale chyba nie widziałam go solo u Ciebie. Co do Claire,s to nakrętki faktycznie cudowne, ale kolory niestety nie moje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest ten żółty CA: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/03/wiosennie.html ;) Ale oczywiście trochę przyozdobiony :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...