Plamki :)

Dzisiaj na pazurki kolorowe ciapki!
Nie ulega wątpliwości, że zdobienie to ożywia nasze smutne dni z deszczem za oknem!
Miejmy nadzieję, że zachęcimy nim wiosnę do przyjścia i pozostania na dłuuuugo! :)

Pamiętajcie o głosach: TUTAJ!
Codziennie możecie oddać jeden głos! :)

Facebook: KLIK! 

P.S. Nie zwracajcie uwagę na te dwa złamane pazurki, 
już są wyrównane wszystkie a to zdobienie z przed tygodnia! :)
Paznokcie: moje
Lakiery: biały Ados 502, zielony Miss selene , czerwony Golden Rose 322, 
żółty Miss sporty, róż Golden Rose 324

36 komentarzy:

  1. na wiosnę jak najbardziej idealne ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też za mną chodzi to zdobienie :) A Ciastek wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pazurki :) A Ciastek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiosennie! A ciasteczko dodaje uroku! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne, takie pomysłowe i pozytywne ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, z daleka wyglądają jak kwiatuszki.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, jak nakładałaś te kolory na białą "bazę"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nakładałam mokrym pędzelkiem ;)

      Usuń
  8. Śliczne! Na wiosnę idealne, chociaż to co sie dzieje za o knem nie wskazuje na poprawę pogody :c
    Moja paznokcie wołają o pomstę do nieba [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za oknem jest totalna masakra! Aż się nie chce ruszać z domu ;(
      A kochana dbaj o pazurki! Odżywka i raz dwa będą piękne :)

      Usuń
  9. Wygląda super!

    kolorystyka jak najbardziej moja.

    Pierniczkowy ludek - poproszę takiego ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne! Też lubię takie ciapate zdobienia, zdecydowanie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne są <3
    uwielbiam takie kolorowe, ale nie przesadzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko mi się paznokcie łamią jak szalone:P a zdobienie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne,coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie radosne są :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! Jak je zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja tylko nałożyłam kolorowe lakiery mokrym pędzelkiem :)

      Usuń
  16. A skąd masz takiego cudnego ciastka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają jak kwiatki! Jak pościel w tzw. "łączkę" , genialne, też takie chce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...