Rozciągana przygoda! :)

No i jest! Post o który tak często były pytania!
Wyruszamy w rozciąganą podróż!
Jedyne co potrzebujecie to coś ostrego: igiełka lub wykałaczka ;)
I pamiętajcie, żeby wszystko wykonywać szybko po sobie, nie czekać na zaschnięcie lakieru! :)
 
Starałam się przedstawić to najjaśniej ;) Przy każdym zdobieniu macie mały obrazek pokazujący jak kierować igłą. No mistrzem Painta to ja nie jestem :D

Numer 1: Promyczki
 Numer 2: Zyg-zag
 Numer 3: Kropeczki
 Numer 4: Zakręcony
 Numer 5: Łańcuszek
 Numer 6: Skryte promyczki

A tutaj efekty końcowe: wszystkie razem! :)
Ufff... Trochę się napisałam, mam nadzieję że post jest pomocny i wam się spodobał ;)
Dajcie znać, które zdobienie podoba wam się najbardziej! :)



28 komentarzy:

  1. Ale ty masz wyobraźnie! super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, widzę, że w końcu przeszłaś na porady! i super! oby więcej takich ;* będę się pilnie uczyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było już tyle próśb o to zdobienie, że nie mogłam dużej czekać! A teraz kończę szkołę i mam nadzieję, że po maturze uda mi się ruszyć z całą serią! ;)

      Usuń
  3. Świetne porady, ja niestety nie potrafiłabym tak pięknie ozdobić paznokci... nic mi nie wychodzi :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na pewno dałabyś radę spokojnie z tymi zdobieniami ;)

      Usuń
  4. świetna instrukcja, jestem zaskoczona, że to takie proste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proste! Mam nadzieję, że się przyda instrukcja i spróbujesz ;)

      Usuń
  5. super! ;) mnie najbardziej podoba się 4, 2 i 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie! Mój długo wyczekiwany post:D Na pewno niedługo się pokuszę na jedno z tych zdobień ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekałaś się! To ja czekam na efekt! Pochwal się jak zmalujesz coś! :)

      Usuń
  7. Znam te sposoby zdobienia - są proste a jakie efektowne prawda! ? :D:D:D:D: super!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nr 3 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zabawy z lakierami i igłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem Ci że niby to takie proste a jeszcze nigdy nic takiego nie robiłam bo uważam że nie dam rady :P piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś spróbować! Jestem pewna, że wyszłyby rewelacyjnie!;)

      Usuń
  11. Super efekt! :D Na pewno z nich skorzystam tym bardziej, że niedawno zakupiłam kilka nowych odcieni :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością wykorzystam w przyszłości:) (niedalekiej).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłaś na super pomysł z tym tutorialem!
    I widzę, że też jesteś mistrzem painta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam kiedyś, ale jak jeden palec mi wyjdzie to na następnych już nie wychodzi :) W sumie już dawno się tą metodą nie bawiłam, muszę się wziąść za nią ponownie :) A twoje wzorki są bardzo ładne, podobają mi się wszystkie bez wyjątku :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Wyglądały na trudniejsze do zrobnienia:D

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Promyczki najpiękniejsze. Lubię je na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że pokazałaś co i jak:) Nigdy nie wykonywałam żadnych wzorków, ale chyba się skuszę na jakieś próby. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...