2 lata razem!

Taaaaak moi drodzy! To już 2 lata Lakierowniczki! <3
Nie wiem kiedy to zleciało, ale jest! Z każdym dniem was przybywa i mam nadzieję, że będzie tak cały czas!
Cieszę się każdą nową osobą, to najpiękniejsze co może być<3

Dodatkowo już jutro strzeli mi 19! Ale się postarzałam! :D
Wasze wsparcie na maturze ustnej z polskiego się przydało- 95%! Nadal w to nie wierzę! :D
A to jest dokładnie 300 post! Ale się pięknie złożyło :)

Po za tym na pewno widzicie te wszystkie zmiany, a to dopiero początek!
Oczywiście baaardzo dziękuję Justynie za ten cudowny nagłówek,
a cały szablon i dodatki powstały dzięki Ani (BLOG ANI KLIK!)
Dziękuję kochane! Jesteście niezastąpione! <3

Paznokcie: moje
Lakiery: pękający czarny Bell, biały Ados 502, mięta jasna Miyo 43, mięta ciemna Bell, beż Inglot 332, żółty Bell, malina Golden Rose 59

65 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga i Twoich ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No teraz to cudnie wygląda Twój blog :) Gratuluję zdania polskiego i wszystkiego najlepszego z okazji Twoich i bloga urodzin!!! Nie przestawaj pisać,jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Nawet nie wiesz jak bardzo takie słowa budują i motywują! <3 :***

      Usuń
    2. Oj wiem,wiem..na mnie też działają motywująco i super,że pomimo tylu obowiązków nadal jesteś z Nami!!!

      Usuń
  3. Życzenia już Ci składałam, także tutaj tylko napiszę, że cieszę się twoim szczęściem, że szablon się podoba :) uwielbiam dostawać takie radosne emaile z rana ^^
    Mani fajny, podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile okazji. Wszystkiego najlepszego :*. Nagłówek bardzo mi się podoba. A 95% serdecznie gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! No a nazbierało się trochę okazji, akurat wszystko razem! <3

      Usuń
  5. Cudowne paznokcie :)
    Piękny wygląd *-*
    No i gratulacje <3
    100 lat^ ^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ja gratuluję ! :)
    Piękne pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wygląd jest super!!! Ten niebieski na prawdę mi się podoba!!! A ja już się bałam znikających postów i braku miejsca na komentarze :D

    Zmiana na 5+ !!!

    Gradient jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa i najważniejsze, zapomniałam!!!

    STO LAT oraz dalszych latek z nami!!!!

    No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin jutrzejszych!!! jeszcze raz sto lat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i 2 lat bloga! To świetnie,że tak dobrze poszła Ci matura,oby i reszta była równie dobra!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne paznokcie, najbardziej podobają mi się te ombre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga i Twoich :* Oczywiście gratuluję też świetnie zdanej matury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MADZIU PIEKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. No to się bardzo cieszę, że się Tobie spodobało kochana! :*:)

      Usuń
  14. też dostałam 95% z ustnego polaka!:D za to angol pójdzie mi o wiele słabiej.. oby zdać. gratuluję wyników i życzę wytrwałości w blogowaniu! wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ♥ ja będę świętować swoje dopiero w listopadzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piątka! :D Angielski pójdzie nam jeszcze lepiej, po 100%! :D

      Usuń
  15. :D No to sto lat! :D :D :D Dla Ciebie i bloga <3 Powodzenia na maturach, kończ szybko i ze zdwojoną siłą działaj na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne pazurki, nowy wygląd bloga też całkiem spoko, mojemu też by się przydało odświeżenie ;) powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny mani :) oczywiście 100 latek dla bloga i Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiekne zdobienie ;) zycze jeszcze wiecej postów i wytrwałosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to najlepszego z okazji z tylu radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak te czas leci :) Ja też dopiero co zakładałam bloga a tu już niedługo 6 miesięcy :) A paznokietki rewelacja jak zawsze ! No i gratulacje odnośnie matury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, bo to piękne miejsce. A i dość dobrze nastawione na szkolną turystykę :)

    Gratuluję blogowej wytrwałości i życzę wielu inspiracji - bez nich publikowanie czegokolwiek nie jest tak wartościowe i przyjemne. Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje paznokcie :) Ciągle zadzwiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję matury! :)
    Piękny nowy wygląd, zwłaszcza nagłówek, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję kochana:* i mam nadzieję,że na tych dwóch latach się nie skończy!:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. po pierwsze: super zmiany na stronie
    po 2gie : świetne paznokcie
    po 3 cie : gratuluje rocznicy i oby więcej :)) sto lat :P
    po 4 te : dla Twojej mamy mogę zrobić coś użytecznego na dzien mamy jezeli zechcesz:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat sto lat :):) piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego naj naj naj lepszego z okazji urodzin i rocznicy bloga!:):) Piekne wzory:)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Już zapomniałam o istnieniu pękających lakierów! Ale bardzo fajnie się prezentuje w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O jak fajnie się zmienił design bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję dwóch latek! ja mam dzisiaj rocznicę :D no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    mani śliczne, ten pękacz fajnie wygląda, jak ja dawno nie używałam takiego :)
    a wygląd bloga świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazwyczaj pekajace lakiery w ogole mi sie nie podobaja, ale na tym ombre wyglada to fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, pękający kupiłam z ciekawości i później został w kącie! A teraz uwielbiam go, ale tylko przy gradientach! Kiedyś robiłam nawet w bardziej neonowej wersji: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/01/kolorowe_12.html

      Usuń
  33. To ja Ci życzę nieustających inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne paznokcie !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów blogowych ;)
    Przepiękne pazurki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję okrągłej rocznicy.
    Pękające lakiery jakoś się u mnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  38. genialne paznokcie!przerosłaś samą siebie :)Gratuluję aż 95% i oczywiście wszystkiego najlepszego!-spóźnione ale w 100% szczere!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Love the colorfull one :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje !
    Paznokcie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję urodzin bloga, swoich i udanego zdania egzaminu ustnego :D

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały wygląd bloga :)
    spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego :)
    gratuluję 2 lat, i życzę kolejnych :)
    300 post - super, chce kolejne 300 ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Same magiczne liczby do świętowania :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje tych dwóch lat oby tak dalej!:) no i wszystkiego najlepszego:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego najlepszego i kolejnych udanych lat :)
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. GRATULUJĘ! Spóźnione ale szczere życzenia najlepsze, wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...