L'biotica...

...czyli jak dbać o dłonie i twarz :)
Dziś post może w nieco innym stylu, ale nadal pozostajemy w kręgach moich zainteresować ;)
Jak wiadomo, to nie tylko ładne paznokcie dają efekt, ale również zadbane dłonie. ;) 
Chcecie poznać mój sposób? :)

Pewnie nie raz zetknęłyście się z produktami L'biotica, dziś przybliżę wam moich ulubieńców:
maska na dłonie, maska na twarz i serum do rzęs

  1.Moje dłonie są przesuszone, to wina pracy 8h w kurzu, dlatego z chęcią nałożyłam takie rękawice:
 
EFEKTY: Moje dłonie jeszcze nigdy nie były tak nawilżone, gładkie i pachnące! Sama sobie obiecuję raz na jakiś czas stosować takie produkty! Szczególnie polecam dla osób, które mają suchą skórę! Dodatkowo produkt zadbał o moje skórki wokól paznokci! :)
(PS. Możecie zobaczyć jak po 2 tygodniach moje hybrydy nadal ładnie się trzymają!)

2. Maska do twarzy to hydrożelowa formuła, którą pokochała moja skóra! Nawilżenie, odświeżenie i wygładzenie! Dodatkowo skóra wygląda na rozpromienioną! Idealna dla osób, które każdego nakładają dużo makijażu, genialna regeneracja! 

 3. Przy ostatnim makijażu zachwalałyście moje rzęsy, a to dzięki serum!
Bez serum i makijażu
Szczoteczka od serum


Z serum




Z makijażem







 












EFEKTY widzicie na zdjęciach! Uzyskałam je już po 30 dniach! Ostatnio na promocji kupiłam również krem do rzęs dla mamy, mam nadzieję, że spisze się tak dobrze jak serum! :)

Miałyście kiedyś te kosmetyki? Jakie są wasze opinie? :)

43 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy tych produktów. Za to widzę nowy wygląd bloga. Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je właśnie ostatnio w aptece i chyba się skuszę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę fajne produkty! Sama aż byłam zdziwiona, że tak podziałały :)

      Usuń
  3. ohooo :), ja za niedługo sie przenoszę... no i obawiam sie ze bede miec prace gdzie ucierpia dłonie i paznokcie.. a w nowym miejscu i kraju, przyjme każda ktora sie natrafi... , a wtedy chyba polegna.. musze sie zaopatrzec w takie rekawice... :) rzesy masz cudowne
    a posta hybrydowego doczekac sie nie mogee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te rękawice na prawdę rewelacyjnie podziałały! <3

      Usuń
  4. hm... te rękawice są interesujące, byłyby dobre szczególnie do moich suchych skórek wokół paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska na dłonie strasznie mnie zainteresowała :D Odżywek do rzęs nie muszę stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam ich ale widac są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty :) nigdy takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką tych kosmetyków. Dobre polskie produkty, bardzo dobre jakościowo, a w przystępnej cenie :) Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o to coś do rak jest super :D tzn z tego co widzę hehe musze wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie się zastanawiałam gdzie je można kupić ;) chętnie bym wypróbowała maskę na dłonie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam je w Naturze :) A serum do rzęs było nawet w biedronce! :)

      Usuń
    2. U mnie tylko Rossman :( biedronka w sumie jest, ale dawno tam nie byłam, bo daleko ode mnie

      Usuń
    3. U mnie to tylko Rossman :( masakra mówię Ci ; biedronka w sumie jest ale dawno tam nie byłam , bo daleko ode mnie

      Usuń
    4. U mnie w mieście to nie ma ani Rossmana, ani Natury ;D Ale jak jadę 15 km dalej to jest i to :D

      Usuń
    5. No to jeszcze lepiej ;) ale tak w sumie to u mnie też ;) heheh bo ja na wsi mieszkam ;)

      Usuń
  11. To serum do rzęs wygląda całkiem obiecująco!
    Prowadzę bloga o projektowaniu mody, zapraszam :)
    Drugi odcinek na YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam te produkty w biedronce, ale kiedy wróciłam po nie na następny dzień - już ich nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kilka dni się trzymały w Biedronce :)

      Usuń
  13. Nie miałam takich produktów :) do rzęs całkiem spoko :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedys uzywalam serum do rzes z tej firmy i bylam niesamowicie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam ich nigdy ale prezentują się na prawdę ciekawie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. te rękawice niezwykle kuszące !! Chętnie bym je wypróbowała ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosuję już drugie opakowanie serum na noc i powiem Ci, że jak stosuję systeatycznie to faktycznie rzęsy robią się długie i gęste. Zwłaszcza te dolne :] Jeśli zrobię dłuższą przerwę to powracają do poprzedniego stanu Teraz zakupiłam dodatkowo serum na dzień, ze szczoteczką. Ciekawe jak będzie działać :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dolne bardzo się poprawiły, kiedyś prawie nie były widoczne! :) Ja właśnie mam to na dzień i bardzo wygodne jest z tą szczoteczką:)

      Usuń
  18. Recenzowałam u siebie to serum, bardzo je polubiłam, z tym że niestety u mnie oczy łzawiły, gdy produkt dostał się do oka. Ale teraz używam tych serum L'biotica z Biedronki i nie mam takich problemów :) Maseczki do twarzy i rękawiczek jestem bardzo ciekawa, muszę je wypróbować na sobie :) Hybrydy rzeczywiście trzymają się i bardzo ładnie w dalszym ciągu wyglądają :)

    Pozdrawiam, miłego dnia :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie działa fajna i z oczami wszystko w porządku :) Może akurat trafił się taki jeden produkt co tak działał :)

      Usuń
  19. nie miałam, ale wszystko bardzo fajnie wygląda:)
    : )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. serum lbiotica testuję wraz z krem z tej samej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie śmieszne rękawiczkii:D moim paznokciom przydałaby się odbudowa!

    OdpowiedzUsuń
  22. więcej takich postow! Kochana,ale masz tutaj śliczne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się więcej pisać o pielęgnacji! :)

      Usuń
  23. ale masz śliczne paznokcie!!! :) i jeszcze te rękawiczki na dłonie i duet idealny:) delikatne dłonie i piękne paznokcie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tych kosmetyków, ale używam innego serum do rzęs (RapidLash) i jestem zadowolona z efektów już teraz, choć używam go zaledwie 2 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. ten zabieg na dłonie wydaje się ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie zabiegi na dłonie i nie tylko, ale teraz przy maluszku brak czasu nawet na malowanie paznokci : ( Pozdrawiam wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam już nie mam suchej skóry po takim specjalnym mydle. Ale kiedyś, to normalnie :P

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz pięknie wypielęgnowane dłonie i śliczne rzęsy. Nawet bez serum. Po takiej dobrej recenzji skusiłabym się na takie rękawice na dłonie. Dobrych kompresów nigdy nie jest za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam to serum i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. maska na dłonie z pewnością by mi się przydała. Zazdroszczę paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...