Na gładko ;)

Taaaak moje drogie! Mam wakacje! Koniec matur!
Od dziś regularnie co 3 dni będą pojawiać się nowe post! :)
Będą nowe współprace, recenzje, zdobienia! Jesteście ciekawi? :)

 Chcecie porozmawiać o lakierach i innych paznokciowych sprawach? Piszcie na FB: TU! :)

Dzisiaj baaardzo prosto, ale te połączenia kolorów mnie tak urzekły, że nie mogłam tego wam nie pokazać! 
Nosicie zdobienia, czy stawiacie na mieszankę kolorów? :)

 Paznokcie: Beata
Lakiery: żółty Bell 58, błękitny Up Girl 65

Paznokcie: moje
Lakiery: bordowy Joko 18, zielony Golden Rose 41

39 komentarzy:

  1. Świetny nagłówek! Jestem chyba jedyna, która nie umie ogarnąć swojego:P
    Pierwsze połączenie jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo fajny nagłówek! A mój zawdzięczam mojej koleżance :)

      Usuń
    2. Ja nie mam nagłówka wcale,bo nie potrafię zrobić niestety...A pierwsza propozycja manicure bardzo mi się podoba :)

      Usuń
    3. Ja sama dużo też nie zdziałam ;) A jak masz problem to możesz napisać do Ani z http://zjemciklapki.blogspot.com/ Genialna dziewczyna i chętnie pomaga; ) Może znajdzie dla Ciebie chwilę czasu; )

      Usuń
  2. w takim wydaniu podobają mi się najbardziej:D
    angol ustny mam dopiero w poniedziałek :<

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim wydaniu podobają mi się najbardziej!
    a ustny angol mam dopiero w poniedziałek :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten żółty lakier i na lato muszę taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega jest to pierwsze połączenie! :D nie przepadam za żółtymi paznokciami ale w tej wersji wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
  7. obie propozycje połączenia kolorów sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wiele kolorów na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszych zdjęciach bardzo wakacyjny mix kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze połączenie bardzo mi się podoba! Lubię takie mieszanki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze lakiery zdacydowanie dla mnie! :)
    Gratuluję zakończenia matur :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zestawienie kolorystyczne bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. też bardziej podoba mi się pierwsze zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze połączenie bardzo mi się podoba ;) takie typowo letnie , wakacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te kolory, takie intensywne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...wszystko zależy od nastroju.
    Lubię malować paznokcie na zmianę lub np. 4:1, ale wtedy decyduję się na klasyczną fakturę kolorów. Błyszczące przeplatanki jakoś mi się nie uśmiechają, lecz to oczywiście kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam połączenie żółci i niebieskości- zawsze nastraja mnie pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. też już jestem po maturach ;) świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne paznokcie <3 Love the colors! Obserwujemy i bedziemy przychodzic czesciej <3
    xoxo
    Fash Fab
    Klikniesz na link pod stylizacja do strony Front Row Shop? Bardzo prosimy :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio zbyt często noszę takie, bez zdobień paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem chyba tradycjonalistką :P Jeden kolor bez zdobień na wszystkich pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  22. żółto-niebieski mani jest w dechę:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta pierwsza kombinacja :) Fajnie, że masz już za sobą matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, cieszę się że tu trafiłam i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze są mega! Lato na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się to niebiesko-bordowe połączenie :) masz teraz najdłuższe wakacje już... <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zielony wygląda jak niebieski. A ten pierwszy błękit cudny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten niebieski jest cudowny :*

    OdpowiedzUsuń
  29. miłych wakacji :)))
    śliczne te kolory, super się razem prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ci dobrze... Przed Tobą najdłuższe wakacje w całym Twoim życiu...zazdroszczę.
    Pierwszy manicure taki właśnie wakacyjny.
    Zapraszam do siebie moja imienniczko.
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknie :) mega wakacyjne pazurki :) Tobie się podoba połączenie granatu z bielą, a ja zakochałam sie w niebieskim i żółtym :)) :***

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne te 1 paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...