Babeczkowy zawrót głowy! :)

Pokaże wam dziś kolejną możliwość wykorzystania cyrkoni i brokatów!
Trzymajcie się mocno, bo kolory będą szalały! :)



 Paznokcie: moje
Lakiery: jasny róż Claire’s, flejksy Essence 8, jasna zieleń Golden Rose Color Expert 46, ciemna zieleń Wibo, jasny niebieski Up Girm, ciemny niebieski Rimmel, jasny fiolet Oriflame 24424.1, ciemny fiolet Golden Rose 344, jasny turkus Bell, ciemny turkus Miss Sporty 463, malinowy Golden Rose Selective 59, czerwony Oriflame 24967.1, biały Ados 502, top coat Essence

 UWAGA!
Jeżeli nie macie jeszcze ozdób w swoich zbiorach, a chcecie je mieć za niską cenę zapraszam do BPS!
10% RABATU NA KOD: DXG10

40 komentarzy:

  1. Ale swietne! Przeslodkie!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o śliczne, super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie, nosiłabym takie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie babeczki :D aż mi się coś słodkiego zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne! teraz pół dnia albo i dłużej będę się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... jak słodko i pięknie ;) narobiłam sobie smaka tylko ;) hihi ;) fajny pomysł z tym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi szczena opadła! Rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie *_* i pomysłowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW te babeczki są super i nawet nie wpadłam na to że cyrkonie i brokat można w ten sposób wykorzystać!!!

    Cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprytne! :)
    takie wisienki na 'torcie' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super wyglądają :) Uwielbiam babeczki nawet na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się zakochałam :D. Świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziaki! A zielone najpiękniejsze, kojarzą mi się z syropem limonkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pomysłowe :) dawno mnie tu nie było więc nadrabiam zaległości zaraz :) te babeczki, mmmm, fikuśne takie, na lato idealne! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. BOSKIE! takie mega kolorowe i pozytywne, super efekt ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, że ja wcześniej na to nie wpadłam :D Cudowne, inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Tobie się spodobało ;) Skoro jest to Twoją inspiracją, to czekam aż stworzysz swój babeczkowy maniciure :)

      Usuń
  17. WOW! Mani robi wrażenie, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie... niesamowicie urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm ale słodziutkie :) uwielbiam takie zdobienia :) przepięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodkie babeczki. :)
    Jednak ja chyba bym zdecydowała się na zdobienie jednego paznokcia taką babeczką, bo na wszystkich wydawałoby mi się, że jest "nadźgane". ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...