Hybrydy z cyrkoniami :)

Już od dawna czaiłam się na kilka produktów z Born Pretty Store, 
więc gdy firma wyszła z propozycją współpracy, wcale się nie zastanawiałam! :)

Chcę zrobić dla was serię o ozdabianiu różnymi metodami!
Jest tyle nowości, że osoby nie radzące sobie z malowaniem, mogą mieć pięknie ozdobione paznokcie :)
Chcecie takich postów więcej?:)

Warto zacząć od tego, jak ułatwić sobie nakładanie ozdób!
Na pewno nie jedną z was wkurza cyrkonia, która spada na środku paznokcia, ale jest na to rada!

BPS oferuje nam taki zestaw: klej do przyklejenia ozdób, ołówek ułatwiający ich nakładanie i podstawka :)

 Jak widzicie cyrkonia bez problemu utrzymuje się na ołówku i możemy ją umieścić w dowolnym miejscu :)

Co możemy w ten sposób uzyskać? Zobaczcie! :)
 Paznokcie: Basia
Lakier hybrydowy: Semilac 62 (Poppy Red)

54 komentarze:

  1. Ale pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie posty poszerzyłyby zdobnicze horyzonty wielu osób - nie tylko mnie :D To świetny pomysł, może i jakieś tutoriale by się przydały?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo! Przy kolejnych postach o zdobieniu mam zamiar wkleić zdjęcia krok po kroku :)

      Usuń
  3. Jaka ładna soczysta czerwień ;)
    Na lato taka obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasycznie i ładnie, podoba mi się ten odcień czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękno prostoty :) Bardzo mi się podoba, nie lubię przekombinowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten ołówek do nakładania ozdób. Przydałby mi się taki :D.
    Bardzo ładne paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt końcowy - podoba mi się;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw jest swietny. Jak znowu kiedys zbiore sie na zakupy z BPS to moze go sobie sprezentuje.
    Czerwony z cyrkonia wyglada rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszło i ładny czerwony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zawsze boję, że cyrkonie będą wyglądać u mnie tandetnie, a nie tak estetycznie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cyrkoniami wystarczy nie przepadać ;) Jak wstawi się ich tylko odrobinę wyglądają super :)

      Usuń
  11. Piękny kolorek ;) lubię takie ;) ołówek jest bardzo fajny, przydałby się ;) ja zawsze wszystkie ozdóbki pęsetą nakładam, a nie jest to łatwe ;) okrągłe ćwieki ciężko chwycić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pęsetą to faktycznie sporo pracy! Ołówek jest genialny, ja go pokochałam! <3

      Usuń
  12. Ołówek to prawda przydatny przy ozdobach, a kolorek paznokci śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na serię postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe podpowiedzi, ale powiem ci ze ja to mam mistrzostwo jak przy moim małym bączku pomaluję chodz jedna warstwe lakieru i zdąży wyschnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie :) ciekawa jestem czym jeszcze nas zaskoczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię takich ozdób - świecidełek
    Wole prostotę nawet na pazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwień piękna, też się chyba skuszę w końcu na taką kredkę, bo z sondą różnie bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi sie zawsze takie ozdoby podobaja u innych, samej nigdy mi sie nie chce robic :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ołoweczek :), musze sie rozejrzeć :) a klej do ozdob próbowalas na naturalnych paznokciach? Ja standardowo na lakier bezbarwny, ale słyszalam o "nail rock" od claire's, że tez dobry jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bezbarwny zawsze słabo trzymają, ja używałam kleju od tipsów, a teraz mam ten specjalnie do ozdób; ) Używam go i na naturalnych i na hybrydach ;) A ołówek serdecznie kochana polecam! :)

      Usuń
    2. Madzia, a ja mam taki klej który był dołączony do sztucznych paznokci, takich wiesz zwykłych :) ostatecznie ani paznokci ani kleju nie używałam, ale nie wiesz jak to ma sie do zmywania takiego mani? Boje sie ze ozdoby zejsc ne beda chciały :)

      Usuń
    3. No wiadomo, że będą się one trzymały mocno, ale zazwyczaj nie mam problemów ze zdjęciem ich ;) Najwyżej trochę podpiłuję, podpoleruję i gotowe :)

      Usuń
  20. Pomysłowe :) ładnie to wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak długo się utrzymały cyrkonie? To chyba jest najistotniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi cyrkonie utrzymują się tak długo jak noszę mani ;) Ściągam je razem z lakierem :)

      Usuń
  22. taki mały akcencik ale robi dobre wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny manicure, klasyczny i glamour.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie !! Genialnie z tymi cyrkoniami wyglądają paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądają ! najbardziej kobiecy kolor ! :>

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne i klasyczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ile placisz za Semilaq i ile tam jest ml?
    Gelaq kosztuje niecale 50 zl, ale z kontem plus czekac na promocje i za 30 spokojnie się kupi. Za 15 ml mysle ze niewygorowana cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 21 zł za 6 ml ;) Są też większe pojemności,a le ja wybrałam te mniejsze ;)
      No to faktycznie ta cena po promocji bardzo miła, chociaż ja nie mam konta plus, ale jak będzie okazja to chętnie wypróbuję te lakiery ;)

      Usuń
  28. Jak ze ściąganiem semillac? Używasz czystego acetonu czy ich removera? Ostatnio robiłam je na bazie semilac i innym topie, miałam aceton z Tiftona i po prostu odmaczały się koszmarnie.. teraz nie wiem czy aceton był zwietrzały czy to przez połączenie z innym topem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanie hybryd nie powinno mieć takiego wpływu na ściąganie ;) Ja ściągam je zwykłym acetonem i nie mam z tym problemu, więc może to wina acetonu :)

      Usuń
  29. uwielbiam cyrkonie :) piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A cyrkonie przyklejasz na kolor czy na top juz po całkowitym zrobieniu hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrkonie przyklejam pod top ;) Tracą one odrobinę na połysku, ale o wiele lepiej się trzymają ;) Zazwyczaj jak później nakładam top, to staram się objechać dookoła cyrkonii wtedy nie traci blasku, a dobrze się trzyma ;)

      Usuń
  31. dobry jest ten jakier? Ile się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo sobie chwalę hybrydy Semilaca ;) Utrzymuje się od 2 do 4 tygodni ;)

      Usuń
  32. Hej, Czy w PL kupię taki klej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, niestety nie mam pojęcia czy dostaniesz taki klej, ja przerzuciłam się już na inne kleje więc nie wiem :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...