Nowości! :)

Mam wam do pokazania kilka nowych, ciekawych produktów!
Koniecznie dajcie mi znać czy lubicie takie posty! :)


A więc jak już wiecie pojawiły się u mnie lakiery hybrydowe!

Golden Rose 46
Odżywki Lovely i Wibo
 No i kilka cudeniek od Born Pretty Store! Już niedługo nowe zdobienia z ich udziałem! :)
Naklejki wodne: LINK!
Ołówek, podstawka i klej do ozdób: LINK!
Płytka QA82: LINK!




Mam dla was wszytskich rabat -10% do sklepu Born Pretty Store!
httpwww.bornprettystore.comnail-c-268.html 
KOD:  DXG10

52 komentarze:

  1. Odżywki są fajne.Lakier ja osobiście lubię jasny róż.

    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞۞ WITAM ۞۞
    ۞ SERDECZNIE ۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    Dzisiaj dla Ciebie piszę,
    pozdrowienia z nadzieją,
    że radość w sercu gościsz,
    a oczy już się śmieją.
    Co Ci podarować
    w tym dzisiejszym dniu?
    Wiem – dam swoje uśmiechy,
    jak bukiet fiołków
    albo nawet cudowny zapach róż.
    Niech Cię zapach otuli,
    rozjaśni Twoją twarz,
    cudowny zapach róży
    zaniesie radosny wiatr.
    Na skrzydłach moich myśli,
    z tą rosą, co wesoło lśni,
    uśmiechy najpiękniejsze,
    wysyłam Tobie dziś

    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞
    ۞MIŁEGO DNIA۞
    ۞ POZDRAWIAM ۞
    ۞۞ BUZKA ۞۞
    ۞•°*”˜۞˜”*°•۞

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamówiłam hybrydy Semilac, ale już mnie wkurzyli zanim je otrzymałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zamówilam za ponad 200 zł w poniedziałek wieczorem i odrazu zapłaciłam, bo tak mi było wygodniej. W zamówieniu była biała hybrydka, podstawa, ale w środę w południe dzwonią do mnie ze jednak juz bialej nie maja. To.po cholere wisiała w sklepie. Myslalam ze jak trzeba bedzie poczekac pare dni to roznicy mi nie robi, a tu mi mówią 2 tygodnie. A dzisiaj zamówienie jest w trakcie realizacji.

      Usuń
    2. A ile czekałaś na przesyłkę od nich?

      Usuń
    3. Ja dostałam je od chłopaka, ale za przesyłką czekał kilka dni! Aż byłam zdziwiona, że tak szybko mu przyszła :) Nie wcześniej niż w czwartek zamawiał a w poniedziałek już na pewno miał, bo biegał po pokoju i chował żebym nie widziała :d Ale dokładnie ile dni to nie umiem powiedzieć ;(
      Ale to faktycznie nie za ciekawie, kurcze powinni bardziej dbać o klientki! A z jakiej strony zamawiałaś? Bo ja mam z http://www.celux.pl/index.php
      Może to też zależy od strony :) Ale wiem, że mój chłopak dzwonił akurat dzień po tym jak mieli dostawę i pani mu mówiła że ma szczęście bo te kolorki co ja chciałam to bardzo szybko schodzą i mu się udało :) No to miejmy nadzieję, że szybko dojdzie ta paczka :)

      Usuń
    4. Ja mam z ich głównej strony http://www.pazurki.com.pl/ i dlatego tak strasznie mnie to dziwi, że mają takie podejscie do klienta. Patrzac na to w jakim tempie im to idzie to mam obawy czy w tym tygodniu dojdzie. A chciałam szybko. Ale dobrze wiedzieć, że z innej strony szybko odchodzą.

      Usuń
    5. No to skoro z ich głównej strony to powinni tym bardziej inaczej podchodzić do klientów!

      Usuń
    6. Dokładnie jestem tego samego zdania. Niby zamówienie zmieniło status na wysłane, więc może jednak jutro dojdzie. Ale tego białego nie przeboleje, po co wisiał w sklepie skoro go nie mieli

      Usuń
    7. Może chcieli przyciągnąć klientów ilością kolorów, a pominęli fakty czy mają na stanie te odcienie!

      Usuń
  3. Płytka bardzo mi się podoba.Kolory lakierów hybrydowych zapowiadają się świetnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne hybrydki wybrałaś :)
    A jak sprawdzają Ci się te hybrydy? Ja zastanawiam się nad zamówieniem dla siebie i mamy, ale mamy rozdwajające się pazurki i boję się, że będą się kiepsko trzymać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Sprawują się super, ja i moja mama nosiłyśmy je dokładnie 2 tygodnie bez żadnych odprysków ;) Później pościągałam, bo mnie denerwował już odrost :) No niestety z rozdwajającymi się pazurkami różnie bywa, jeżeli to są małe rozdwojenia to okej, ale jak jedna z moich klientek miała takie bardzo duże na jednym to w tym miejscu jej hybryda razem z tą rozdwojoną częścią odeszła ;( Dla mnie to nie był problem, poprawiłam i było okej, ale jak ktoś ma większość pazurków mocno rozdwojonych to lepiej je najpierw trochę podbudować i dopiero hybrydy :)

      Usuń
  5. Mięta będzie super :) wzorki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow faktycznie świetne kolorki :) pewnie i ja się niedługo skuszę na hybrydy ;) a tak w ogóle chyba kupiłam sobie wczoraj taki sam Color Expert co Ty :P tak mi się przynajmniej wydaje, że to ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała ta seria Color Expert ma genialne kolorki! Ja właśnie dzisiaj wypróbowałam ten mój! :D

      Usuń
  7. Super!
    Musze o swoje paznokcie mocno zadbac, ostatnio maja kryzys!
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sky i milk - moje ulubione ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tych semilaków, dzieje się z nimi coś niepokojącego, ważą się i zapowietrzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na razie nic się z nimi nie robi! I mam nadzieję, że tak pozostanie :)

      Usuń
  10. Fajne te lakiery hybrydowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz sporo dobroci kochana szczególnie te semilaci koniecznie daj znać jak się sprawdzają bo myśle nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semilaci sprawują mi się bardzo dobrze, a na pewno pojawi się o nich osobny post! :)

      Usuń
  12. Kusisz,kusisz tymi hybrydami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołe naklejki ;) hihi no to czekam co z nich wyczarujesz ;) też niedługo będę testowała naklejki ale inne ;) bardzo ładne kolorki hybryd wybrałaś ;) płyteczka też bardzo fajna ;) u mnie marnie ze stemplowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne naklejeczki, czekam na Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o nie mięta wszedzie teraz będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta na pewno będzie wszędzie dookoła, ale akurat ten trend mi nie przeszkadza, bo mięta, turkusy i niebieskości to moje kolory :)

      Usuń
  16. fajne nowości, super wzorki na płytce

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupiłaś hybrydy i ile zapłaciłaś? ;> Świetne rzeczy. ^.^ ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je od chłopaka, ale zamawiał ze strony: http://www.celux.pl/index.php?prod_name=semilac&search=ok
      Ceny są podane przy każdym z produktów :)

      Usuń
  18. Mięta od Golden Rose - sliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to jest zieleń, ale kolorek jest piękny! <3

      Usuń
  19. Już się nie mogę doczekać zobaczyć je na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też niedawno zaopatrzyłam się w odżywkę Wibo, ale moja jest różowa. Co prawda nie do końca sprawia się tak, jak chciałam, ale swoje zalety ma C:
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości! Naklejki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem bardzo ciekawa, co stworzysz przy pomocy tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wzory na tej płytce :) Miałam kiedyś lakiery hybrydowe C&C Nails (zresztą do tej pory chyba gdzieś je mam), ale zamiast lampy miałam taką małą latareczkę emitującą UV... i zepsuła mi się na dzień przed weselem, na które szłam :( Jakby tego było mało - robiłam wtedy brokaty (brokat tak od połowy paznokcia w stronę końca) i okazało się, że brokat też był jakiś nietegez... Miał być fioletowy, puścił kolor i skończyłam z różowymi paznokciami, co średnio pasowało do całości :( Cóż, w sumie dobrze że udało się zrobić jakiekolwiek, bo moje ręce nie wyglądały najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam te latareczki, ale stwierdziłam, że nie ma to jak taka typowa lampa ;)
      A te brokaty takie są! Połowa z nich ma piękne kolory, ale jak się zmiesza z lakierem, żelem, hybrydą itp. to kolor puszcza ;/

      Usuń
    2. Mnie wtedy skusiła większa mobilność latarki w porównaniu do lampy :D Żałuję, gdybym wiedziała że tak szybko padnie nie skusiłabym się na nią.

      A co do brokatów - miałam kiedyś zrobione akrylowe przedłużenia na paznokciach i miałam brokatowe zdobienie, takie srebrno-granatowo-czarne ombre. Było przepiękne, ale że przed tym weselem nie miałam za bardzo do kogo iść ogarnąć dłoni, zaryzykowałam sama. Z tamtym zdobieniem było wszystko w porządku - myślałam, że jeśli spróbuję samodzielnie zrobić coś podobnego, też będzie :D Niestety. Podejrzewam się że akryl sporo różni się od żelu, ale wciąż nie wspominam tego zdarzenia najlepiej :D

      Usuń
    3. No ja w pierwszej chwili jak zamawiałam to tak patrzyłam na latarki, ale postawiłam na klasyczną lampę i nie żałuję:)

      Myślę, że to głównie wina brokatu! Niektóre ozdoby i brokaty mają to do siebie, że kolor się rozpuszcza! Warto je wypróbować przed nałożeniem :)

      Usuń
    4. I dobrze zrobiłaś, lampa jest nie tylko trwalsza, ale i wygodniejsza w użytkowaniu :D

      To prawda, następnym razem będę mądrzejsza :)

      Usuń
  24. uwielbiam semilac. kiedyś używała droższych hybryd ale jak spróbowałam semilac to pozytywnie się zaskoczyłam. jakością nie odstwpują od najlepszych, a cena mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekamy na efekty na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Naklejki wodne są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...