Arbuzy! ;)

Kto widział zapowiedź na facebooku ten wie, co może zobaczyć w dzisiejszym poście! :)
Jestem wielką fanką owoców, a arbuzy uwielbiam! <3

Dodatkowo to zdobienie zostało wyróżnione na stronie Nailpolis kilka dni temu! :)
http://www.nailpolis.com/artworks/lakierowniczka-watermelon

Chciałabym również zwrócić waszą uwagę na nowe rubryki na blogu ;)
Po prawej pojawiły się: współpracowałam z i tych marek jeszcze tutaj nie było :)


 Paznokcie: moje
Lakiery: czerwony Golden Rose Miss selene 247, czarny Golden Rose Rich color 35,
zielony Golden Rose Color Expert 46, biały Ingrid

40 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, bo arbuziki wyszły super z:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zrobiłam sobie chrapkę na arbuza :D super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że sama też siebie nakręciłam teraz na arbuzy ;D

      Usuń
  3. te małe kawałki arbuzów są mega!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki :D
    Kilka wyróżnionych też fajnych, ale te tęczowe... no, nie wydają mi się jakieś wybitne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie jem arbuza ;)
    słodki jak te pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło cudnie! Gratuluję wyróżnienia :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam arbuzy! Gratuluję wyróżnienia,należy ci się jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdobienie chodzi za mną od kilku dni, świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają cudownie i są wykonane perfekcyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! Totalnie mnie zauroczyly. Musze sobie takie zrobić ale te małe to nie wyjdą mi na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :) A z pazurkami próbuj! Na pewno Ci się uda, a ja już czekam na efekty! Koniecznie się pochwal! :)

      Usuń
  11. Soczysty, świeży wzór! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam arbuziole ;) zwłaszcza takie zimne z lodówki ;) pięknie je wymalowałaś na paznokciach, aż sobie smaka narobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Arbuzki mmm..pycha! Cudne :) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale słodkie! świetny efekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super, pozytywnie, orzeźwiająco:D gratulacje za wyróżnienie! nie wiem nadal czy poznań czy gda :/ raczej gda..

    OdpowiedzUsuń
  16. Arbuzy! Sama bym takie zrobiła, ale właśnie skończył mi się czarny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować ciemny brąz zamiast czarnego :)

      Usuń
  17. Omnomnom! Narobiłaś mi smaka, pomalowałam usta pomadką pachnącą jak arbuz ale to nie wystarczy... idę do sklepu! :D
    Gratuluję wyróżnienia! Nic dziwnego, zdobienie jest naprawdę fajne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj miałam to samo! Na szczęście mama kupiła arbuza i był akurat w lodówce! :D

      Usuń
  18. Uwielbiam arbuzy. mogę jeśc je kilogramami :)) a mani bardzo ładne i stylowe jak na tą porę roku ;)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam arbuzy w każdej postaci, więc w takim wydaniu też bardzo mi się podobają :) Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne arbuzy, doskonałe wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. super to wyglądają, ten większy arbuz na jednym paznokciu skradł me serce i aż sama bym sobie zrobiła, tylko zawiozłam do domu lakiery...:D i gratuluję wyróżnienia, należy się!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog!
    Obserwuję :)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiekne! lubie takie pozytywne zdobienia. fajny soczysty efekt

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe, no faktycznie :) zabawne jest to, że jaki jest arbuz każdy widzi, a każdy ma inny pomysł na przedstawienie go na pazurkach :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham arbuzy, więc zakochałam się w tych paznokciach ;))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...