Hybrydowy komplecik ;)

Dzisiaj zupełnie skromne, dla mniej odważnych! :)
Dajcie znać czego chcecie więcej: hybryd, zdobień, makijaży, nowości, techniki, czy może wyzwanie? :)

Zaczynamy od delikatnego, miętowo-błękitnego zestawu :)

  Paznokcie: Beata P.
Lakiery: miętowy hybrydowy Semilac 072 (Caribbean sky), miętowy na stopach Bell, 
srebrny brokat Simple Beauty 


A tutaj mała zapowiedź nowych hybryd, które pojawią się tutaj już niedługo! :)
Niestety zdjęcia w sztucznym świetle ;(
Paznokcie: Basia W.
Lakier: malinowy hybrydowy Semilac 103 (Elegant raspberry)

41 komentarzy:

  1. Tak jak mi się wydawało - Caribbean Sky na krótkich paznokciach prezentuje się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek na paznokciach u rąk prześliczny. Świetnie współgra z cekinkami :D Kochana doradź mi proszę na jaki kolor mam pomalować paznokcie na zbliżające się wielkimi krokami wesele. Sukienkę mam w kolorze pudrowy róż, buty w kolorze jasnym szarym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakieś dodatki? Biżuteria? Torebka? :)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się kolor tego lakieru, jest taki jaśniutki, ładne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;-) pieknd kolorki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne kolorki, szczególnie ten pierwszy - śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolorki, a ozdoby tylko dodają uroku ;) hybrydy to świetny wynalazek, uwielbiam <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdobienia, idealne dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemne dla oka kolorki ;) ale malinka najwięcej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinki będzie teraz co raz więcej! ;)

      Usuń
  9. ładne kolory, pierwsze subtelne polaczenie bardzo mi sie spodobalo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne paznokcie i śliczne kolorki :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne błękitne pazurki, bardzo subtelne;) idealne na lato;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdobienie jest mega! Chyba tez zrobie sobie znowu hybrydki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie wersje mi się podobają :) Uwielbiam miętę i malinę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta mięta na dłoniach podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieta jak najbardziej na tak :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie delikatne zdobienia :)
    Zapraszam do siebie: http://pazurkiiinnebzdurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są :) Szczególnie pierwszy :) Takie letni i subtleny

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne i jeszcze te błyszczące akcenty, cudo <3

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. What beautiful manicures, especilly the first one :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ♥ ♥ ♥ Śliczny blog, bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz ^^ OBSERWUJĘ ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ Zapraszam na mojego bloga i Pauli. Dopiero zaczynamy, więc liczymy na Wasze wsparcie ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ http://cravingxsummer.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne te pierwsze! :)
    a ja chętnie zobaczę więcej zdobień albo wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Już nawet mam w planach wyzwanie pewne ;)

      Usuń
  22. śłiczne , z tymi diamencikami wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I znowu mam się powtarzać jakie są cudowne?:):P

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne te błękitne :) lubię takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam hybrydy i jakieś fajne wzorki które tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz pięknie wypielęgnowane dłonie i paznokcie. Miło popatrzeć. A lakier miętowy bardzo mi się podoba. Ozdoby z cyrkonii super. Na lato fajnie, taki luz... Podoba mi się też ten malinowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...