Hybrydowy mix ;)

Zazwyczaj klientki wybierające hybrydy decydują się na delikatne zdobienie.
Postanowiłam co jakiś czas pokazać wam kilka takich zdobień w jednym poście ;)
Co o tym sądzicie?
Wolicie kilka zdobień w 1 poście, czy każde w osobnym? :)


Dajcie znać które zdobienie najbardziej wam się podoba! :)


Paznokcie: Jola Sz.
Lakier hybrydowy: Semilac 55 Peach Milk

Paznokcie: Mila A.
Lakier hybrydowy: Semilac 62 Poppy Red

W sztucznym świetle
 Paznokcie: Marta R.
Lakier hybrydowy: Semilac 55 Peach Milk


43 komentarze:

  1. Pierwsze zdecydowanie najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 1 mi się najbardziej podobają , świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podobają mi się pierwsze są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze podobają mi się najbardziej.
    Według mnie lepiej byłoby dodawać każdy mani w osobnym; wtedy łatwiej jest wyszukać konkretne zdobienie, chociażby przez tagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też racja, że później będzie wam łatwiej je odnaleźć :)

      Usuń
  5. Ciekawe paznokietki. :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze paznokcie są genialne. Jak można wykonać taki wzór i jakiego brokatu dokładnie użyłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam zwykłego drobnego brokatu sypkiego (można go dostać w sklepach kosmetycznych lub w internecie, ja mam ich całe mnóstwo!) A zdobienie bardzo proste, wystarczy brokat nanieś cienkim pędzelkiem na mokry lakier :)

      Usuń
  7. Pierwsze mi się najbardziej podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwa super!!! Takie delikatne, a jednak coś!!!

    Jeśli idzie o posty, to lepiej w tej formie jak teraz więcej w jednym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też zauważyłam tendencję, że często dziewczyny wolą delikatne zdobienia :) tylko my lakierowe maniaczki stawiamy na szaleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powoli staram się przekonywać moje klientki do odważniejszych zdobień! A sama u siebie niczego się nie boję na pazurkach! :D

      Usuń
  11. super :)
    bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wszyscy to i ja :D pierwsze najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne hybrydy ładnie ozdobiłaś :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze wygrywa :) Podoba mi się takie połączenie :) Co do formy postów, wydaję mi się że zależy od zdobienia, jeśli jest jakieś większe można je opisać w osobnym. Natomiast jeśli są to takie delikatne akcenty typu crykonie, brokat można w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie z chęcia bym nosiła ;) me gusta ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze podoba mi się najwięcej ;) takie delikatne i subtelne zdobienie, ale kolorek hybrydy zdecydowanie drugi najładniejszy jak dla mnie ;) jestem wielką fankę wszelakich czerwoności ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze są super! ;) fajna seria postów się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są genialne, jednak pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze cudne! Bardzo trafia w kolory, którymi ostatnio się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne, zainspirowałaś mnie tym pierwszym i ostatnim zdobieniem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdobienie1

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze są przecudowne <3
    http://silkybomb.blogspot.com zapraszam do mnie dopiero zaczynam, więc będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne pazurki, nr 1 mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwsza mi się strasznie podoba, mam nadzieje, że się nie pogniewasz jeśli się zainspiruję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie! Pochwal się jak już zmalujesz coś! :)

      Usuń
  25. wg mnie tez pierwsze bezkonkurencyjne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie świetne, ale kolor trzecich naaajlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne pazurki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten ostatni kolor jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy wzór jest czarujący :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...