Krakowski! :)

WRÓCIŁAM!
Kraków jest na prawdę piękny! Zachwycałam się tam każdą chwilą ;)
Jednak chyba nie chciałabym mieszkać tam i każdego dnia przepychać się przez tłumy ludzi i korki! 
Już nie mówiąc o tym, że najbardziej wykosztowały nas parkingi! ;D
Udało mi się nawet wyhaczyć Anię z bloga http://45stopni.blogspot.com/ ;)

Tymczasem idę nadrabiać blogi, a was zostawiam z pazurkami, które towarzyszyły mi w Krakowie! ;)



Paznokcie: moje
Lakiery: jasny Oriflame 24423.1, fioletowy Oriflame 24424.1, brokatowy piasek Lovely Rio 2

41 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Kraków jest moim marzeniem, ale nie zapowiada się, żebym tam pojechała :(
    Piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę rewelacja! Tak długo mi się Kraków marzył i w końcu się wybrałam z chłopakiem! :)

      Usuń
  2. Jej ! jaki piękny manicure ! Jesteś wielka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem dosyć duża, 174 cm! :D Dziękuję! :*:)

      Usuń
  3. He he a ja mam Krakow na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam klimat Krakowa, chociaż nie mam daleko to niestety rzadko tam bywam, bo nie mam jak :( pazurki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest Kraków! Ja też mam dosyć daleko ponad 400 km:)

      Usuń
  5. oj, Kraków jest piękny i ma taki swój klimat :) też mnie kusi, żeby się wybrać na wakacje choć na jeden dzień :) a pazurki a'la french bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było rewelacyjnie i jak kochana masz możliwość to jedź! Ja byłam 4 dni i ze smutkiem odjeżdżałam ;)

      Usuń
  6. Ja mieszkam na obrzeżach Krakowa i bym tam bardzo często. ;)

    Śliczne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście obserwuje i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba też bym nie chciała tam mieszkać, choć można jeździć rowerem (ale nie w zimie. :P). ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. :D A ja obczaiłam Twoje paznokcie na żywo :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zrobiłaś? A myślałam, że nie widać ich ;D

      Usuń
  10. śliczne kolorki idealne na lato:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa pazurki tez bardzo mi sie podobaja, za to krakow omijam wielkim lukiem, nie lubie tego miejsca...

    Witam wsrod wielkoludow, tez mam 174cm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Kraków bardzo się spodobał ;)

      A 174 to świetny wzrost! Wszystko ładnie widać, sylwetka wyszczuplona i jak ładnie się prezentuje! :D

      Usuń
  12. piękne pazurki :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pazurki :) jak ja dawno w Krakowie nie byłam :<

    Mam pytanie: Czy lakier do paznokci sztucznych np. Lovely może zaszkodzić paznokciom naturalnym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinien on zaszkodzić, jednak ta seria lakierów (domyślam się że chodzi o te neonowe Ibiza?) jest przeznaczona do paznokci sztucznych. Jeżeli chcesz go nakładać na naturalne pazurki to nie powinno się nic nim stać, jednak nałóż pod niego na paznokieć warstwę odżywki lub bezbarwnego, wtedy będziesz miała pewność ;)

      Usuń
  14. Fajne kolory :)
    U siebie brokat zrobiłabym na końcu paznokcia a biały przy miejscu wzrostu, ale zestawienie kolorystyczne super :)

    Moja Sis mieszka w Krk, ale jakoś nigdy nie jest po drodze i w sumie bywam rzadko, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam tylko raz w Krakowie, ale klimat jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze marzyłam by zwiedzić Kraków :)
    super paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle podoba mi się ten manikiur :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten fiolecik jest przepiękny,a Kraków niedaleko mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówiłam Ci, że nie pożałujesz! Kraków jest naprawdę pięknym i klimatycznym miastem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę rewelacja! Pokochałam Kraków! :)

      Usuń
  20. wow! świetny pomysł! kojarzy mi się z Arielką ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the look <3

    www.theeche.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...