Nowości! :)

Mam dla was dzisiaj kilka nowości, które pojawiły się w moim lakierowym świecie! :)
Oczywiście nie zabrakło hybrydek! <3

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! ;)

A teraz mam jeszcze małą propozycję dla lakieromaniaczek!
Pomyślałam, że fajnie byłoby odkryć jakieś nowe lakier, więc wymyśliłam wymiankę!
Wybiorę 2 osoby z którymi wymienię się kilkoma lakierami, przy czym będzie to na zasadzie niespodzianki!
Ja nie wiem co dostanę i wy nie będziecie wiedziały co dostaniecie ode mnie ;)
Osoby chętne mogą pisać w komentarzach lub na Madzia95940@poczta.onet.pl :)
Inglot 118, 135, Astor Glitter
Lovely Rio 2, top matujący, Oriflame 30527.1
Golden Rose Miss selene 247, 152
Wibo celebrity nails 1, 5, brokat
Semilac
Semilac 103, 035, 019



Moja aktualna kolekcja lakierów hybrydowych! :D

41 komentarzy:

  1. Sporo tych nowości :). Czekam na prezentację hybryd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pomadki? Tu są same lakier. Wystarczy chociaż przeczytać podpis do zdjęcia!

      Usuń
    2. Aj nie o ciebie kochana chodziło.
      Miałam otwartych kilka zakładek innych blogów, nie u ciebie skomentowałam co trzeba he he sorka

      ps. lakiery bardzo przyjemne

      Usuń
  3. Oooo czekam na neonowy brokat w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super nowości u Ciebie :) A ja mieszkam 50 km od Poznania :) A będziesz tam pracować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A w Poznaniu będę studiować, więc między zajęciami będę malować chętnym pazurki :) Ja też mam 50 km do Poznania! :D

      Usuń
    2. Aha :) To może nawet nie wiemy a gdzieś blisko siebie mieszkamy ;) A co będziesz studiować?

      Usuń
    3. Ja mieszkam w okolicy Gniezna ;) A będę studiować towaroznawstwo :)

      Usuń
    4. Ooo,ja również,ciekawi mnie z jakiej miejscowości jesteś ;) Nie wiem czemu ale wydajesz mi się znajoma,może się już kiedyś spotkałyśmy..

      Usuń
    5. No proszę! Kto by pomyślał, że znajdę jakąś blogerkę z mojej okolicy! Ja dokładniej mieszkam w Witkowie, a Ty? :)

      Usuń
    6. Na privka mi pisz,bo to się staje jakaś czateria hi hi :)

      Usuń
  5. uwielbiam lakiery z in glota <3 cudowne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości , niektóre znam :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Peach milk musi być bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne lakiery ;) Najbardziej wpadł mi w oko glitter Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  9. great post<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że masz hybrydki, powiedz, ja sie je ściąga? Trzeba u kosmetyczki? Czy można w domu bez jakiegoś specjalnego sprzętu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydki mam i uwielbiam ;) Każda kosmetyczka powie Ci, że trzeba w gabinecie, co oczywiście nie jest prawdą ;) Wystarczy zwykły aceton (dostępny w aptece lub sklepie z kosmetykami) i folia aluminiowa;) Namaczamy wacik acetonem, kładziemy go na paznokcie, zawijamy folią aluminiową i pozostawiamy na 15-30 minut, zależy od acetonu ;) No i sprawa rozwiązana ;)

      Niedługo zrobię post o hybrydach i ich zdejmowaniu, więc jeżeli chcesz bądź na bierząco ;)

      Usuń
  11. Ładne nowości :) I fajny pomysł z tymi wymiankami 'w ciemno' :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ilez nowości! Wspaniałe ;) Nowe hybrydy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki. Selene nie lubię, zawsze wybiorę kolor, który mi później nie pasuje ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dotychczas kiepsko trafiałam, ale ten czerwonawy kolor jest piękny! Idealnie pasuje do arbuzowego zdobienia! :)

      Usuń
  14. ja znow miss selene bardzo lubie ale ten 152 myslalam ze bedzie bardziej widoczny tez go mam ;) z wibo kupilam te same kolorki ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej pistacjowej hybrydki jestem ciekawa!

    Chetnie sprobuje sil w lakierowej wymiance.

    Na dniach spodziewaj sie posta ze zdobieniem ktore mialam zrobic jak tylko nagroda do mnie dotarla. W koncu jest okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na zdobienie! A co do wymianki napisz na mojego e-maila! Madzia95940@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wreszcie dorwałam się do jakiegoś komputera ;)ładne te hybrydki mają kolorki ;) czekam na zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten turkusik (?) z Selene, ale jak dla mnie krycie ma beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to jest doskonały do zdobienia galaxy lub jako top na jakiś ciemny lakier :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy blog :) fajna jest Twoja pasja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...