Delikatnie czy odważnie? :)

Każda z nas niewątpliwie jest zupełnie inna i inne paznokcie są w naszym guście :)
Należycie do tech skromnych z delikatnymi, pastelowymi pazurkami (pierwsze zdobienie), 
czy klasycznych z odważnymi czerwonymi paznokciami (drugie zdobienie)? :)

Moje zdobienia na facebooku: KLIK! :)


 Paznokcie: Iwona B.
Lakiery: błękitny hybrydowy Semilac 072 (Caribbean sky), czarny Venita, biały Venita

 Paznokcie: Agniesza Ch.
Lakiery: czerwona hybryda Semilac 062 (Poppy red), biały Venita, złoty Simple Beauty

53 komentarze:

  1. dodałabym jeszcze jedną warstwę do błękitu i byłoby pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten błękit jest taki słabo kryjący ;( Na krótkich pazurkach ok, ale na długich trzeba 3-4 warstwy ;) Jednak klientki cały czas widzą na jakim etapie jestem i ta akurat powiedziała, że jej się podobają takie delikatne, nie pokryte mocno:) A to tylko 2 warstwy są ;)

      Usuń
  2. ja raczej lubię odważniejsze ;) ale pastelom nie mówię nie, bo czasami po takich "ciężkich" mani mam ochotę na coś lżejszego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię intensywne lakiery, chociaż czasem najdzie mnie na coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te pastelowe są piękne! :)
    szkoda tylko, że ten błękit tak słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podobaja oba ale ta czerwien jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja te pierwszy raz robilam i podoba mi sie ta technika,ale jest jeszcze wiele technik do odkrycia ktore chce poznac..a tak mam czasem nie wyparzony jezyk i to co mysle to mowie a czasem nawet pisze :)

      Usuń
    2. Tez sie nie wyrabiam..Faktycznie pasuja,dopiero teraz zobaczylam ;)

      Usuń
  6. To zależy :P Czasami chcę postawić na delikatność i prostotę, a czasami lubię mocne, czerwone, kocie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakby blekit na bialy nalozyc? ;) szkoda ze ma takie krycie ,ale tak to juz jesr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jakieś rozwiązanie, ale po 1 nie mam białej hybrydy ;/ A efekt gdy nałoży się 3 warstwy jest już okej ;)

      Usuń
  8. Pierwsza propozycja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy wygląda na szary :)
    ja zdecydowanie jestem zwolenniczką ostrych kolorów na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, tylko w pierwszym ten odcień hybrydki jakoś dziwnie wygląda ;/ a moze to u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak wygląda u Ciebie, ale u mnie jest to błękit :) Tylko nie jest mocno kryjący, bo na życzenie klientki nie kładłam 3 warstwy :)

      Usuń
  11. pierwsze bardziej mi się podobają, słodkie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa bardzo mi się podobają kolory na paznokciach :) piękne wzorki robisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są cudne ale bardziej przemawia do mnie delikatne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze paznokcie są bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyszły :) Zapraszam do mnie: http://www.douux.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatna wersja bardziej mi się podoba, ale szkoda, że ten błękit tak słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna notka, oba sa genialne jednak pierwsze bardziej do mnie przemawiaja ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwsze zdobienie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej należę do tych drugich, ale zdobienia podobają mi się oba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U siebie na paznokciach nie przepadam za takimi bladziuchami; czerwień zdecydowanie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba zdobienia są bardzo ładne ale to z "przyszytym" serduszkiem jest odjazdowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybieram pierwszą opcję! Ten błękit i serduszka - rewelacja! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsza wersja mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serduszko na błękicie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie stawiam na czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudne serduszko :D Oba mani urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Te serduszka wyszły Ci genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten błękit trochę słabo kryje, więc stawiam jednak na klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie to chyba zależy od nastroju kolor paznokci, aczkolwiek za czerwonymi nie wiem czemu ale nie przepadam :D

    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyjątkowo tym razem postawię na delikatność - bardzo mnie ruszyły, urocze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. i jedne i drugie są genialne. :) dawno nie miałam czerwonych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  32. obydwa sa genialne, ale to polatane serducho skradlo moje :D

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba drugie ale pierwsze też są super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsze zdobienie o wiele bardziej mi się podoba, ale mi bardziej przypadłby do gustu lekko ciemniejszy odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się obie wersje, to już zależy od dnia. W tym przypadku wybrałabym błękit, szkoda, ze słabe krycie, a miałam go zamawiać..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...