Niby nic, a jednak! ;)

Jest spore grono osób, które lubią delikatne pazurki ;)
Jednak ja zawsze wtrącę coś od siebie, żeby jednak nie było tak nudno! :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)

Delikatny gradient :)

Paznokcie: Gosia I.
Lakiery hybrydowe Semilac: malinowy 103 (Elegant raspberry), 
brzoskwiniowy 055 (Peach milk), fioletowy 035 (Bright lavender)

Lśniące flejksy :)
Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery: czerwony hybrydowy Semilac 062 (Poppy red), 
brzoskwiniowy hybrydowy Semilac 055 (Peach milk), flejksy Essence

30 komentarzy:

  1. bardzo ładne takie delikatne akcenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie subtelne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta druga wersja bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień jest wprost czarująca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś praktycznie identyczne paznokcie jak z pierwszego zestawu :) Super :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne paznokcie, szczególnie czerwone

    OdpowiedzUsuń
  8. Flejksy świetne ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ---> http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te drugie i te flejki. Oj, lubię takie nie przesadzone akcenty 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień z flejksami jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się nie podoba :( jakieś takie tandetne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu :) Ja nie sądzę, żeby skromność była tandetna, wręcz przeciwnie :)

      Usuń
    2. te brokaty mi się nie podobają i "przetarcia" :) no ale jak napisałaś-kwestia gustu, nie każdemu musi podobac sie to samo ;)

      Usuń
    3. Nie ma tu ani brokatu ani przetarć ;) Chyba, że masz na myśli flejksy, których prawie nie widać i gradient, który myślę że wszyscy już znają :)

      Usuń
  13. oba połączenia są bardzo fajne, szczególnie to z cieniowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż na pierwszych paznokciach genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze rewelacja , slicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne, p[odobaja mi się, nawet na krótkich, a takie własnie posiadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi mani super a nad cieniowaniem jeszcze bym popracowala ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie hybrydą, to nie taka łatwa bajka jak lakierami :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...