W pełni koloru! :)

Ale mam dla was dzisiaj kolorystyczną bombę! ;)
Wróciłam z wakacji i musiałam przelać te radosne emocje tutaj!
To zdobienie wylądowało w konkursie z drogerią Laboo i zostałam 1 z 5 zwyciężczyń!
Wyniki: tutaj! A cała kolekcja od Cleme niedługo zawita na moim blogu! :)

Rozdanie płytek: TUTAJ! :)

PS. Już dzisiaj wieeeelkie wydarzenie! Czekajcie na relację! :)




Paznokcie: moje
Lakiery: pomarańczowy Miss sporty 453, fioletowy Golden Rose with protein344, zielony Golden Rose Color expert 46, niebieski Rimmel, żółty Bell 58

56 komentarzy:

  1. ;o jestem pod wrażeniem! sama bym chciała tak umieć zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego! Pazurki bardzo proste w wykonaniu ;)

      Usuń
  2. gratuluję :) (moja praca niestety nie dotarła na konkurs :() zdobienie bardzo mi się podoba, chyba ze względu na kolory, a poza tym jest proste :) a nie od dziś wiadomo, że czasami w prostocie siła :) czekam, żeby zobaczyć Twoje lakiery Cleme ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dotarła, bo zawsze robisz genialne prace ;) A prostota czasem daje genialne efekty :) Na konkurs z paznokciami ślubnymi robiłam coś o wiele trudniejszego i więcej pracy włożyłam i się nie udało ;) A tutaj wystarczył dobry pomysł i proszę ;)

      Usuń
  3. Chciałabym taki mani, oj chciała. Jest cudny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem! Siadaj do malowania, albo wpadaj do mnie! :D

      Usuń
  4. wow, śliczne :)
    mi nigdy takie szpilkowe zdobienia nie wychodzą tak, jakbym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od tych szpilkowych zaczynałam! Więc po tylu latach igła nie ma prawa się buntować! :D

      Usuń
  5. Wow niesamowite paznokcie! Jestes prawdziwa artystka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice też mówią, że jestem artystka, ale raczej w innym tego słowa znaczeniu! :D Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej!!! Zdobienie jest super, więc nie mogło przejść obojętnie!!!

    Czekam na relację!!!!!!!!!! ]:->

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, piękne połączenie kolorów oraz wzorek pośrodku

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób proszę tutorial jak zrobić takie cudeńka! Piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo łatwe! Tutorial do tego zdobienia staje na liście do zrobienia! :D

      Usuń
  9. Hey there, You've done an incredible job. I'll definitely digg it and
    personally recommend to my friends. I'm sure they'll be benefited from
    this website.

    My web site cheap hosting uk

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne, uwielbiam taką masę kolorków. fajne te zawijasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie wyglądają :) Gratuluję zwycięstwa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolorowe cudeńka to ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego, uwielbiam takie esyfloresy na pazurkach.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję :) bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne ;))

    Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś przyjadę do Ciebie i zrobisz mi paznokcie! I to dokładnie takie jak na zdjęciu! :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pazurki są rewelacyjne!!! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Chyba jedna z Twoich lepszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wakacyjne kombinacje!


    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranej ;) ;) ;) będziesz miała malowania teraz co niemiara ;) cała 20 -stka Twoja ;) ja się zakochałam w Monique ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne jest to zdobienie, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Dziewczyno jesteś moją inspiracją ): Prze!!! genialne wykonanie paznokci :) U mnie nówka na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszy mnie niesamowicie, że moje pracę Ciebie inspirują ;)

      Usuń
  23. Wow!!! Są genialne!!:)
    Wpadnij kochana na konkurs:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale kolorowo :) Bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o wow ! - chyba tylko tyle moge powiedziec!!
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, świetny pomysł. Proste w wykonaniu, a jakie efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo kolorowo :) Na sobie wolę stonowane kolory, ale ogólnie ślicznie to wygląda :)
    bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo już chyba Ci mówiłam, że masz piękne paznokcie? :D
    Cudocudocudo <3 Wersja kolorystyczna o dziwo najbardziej podoba mi się na kciuku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi to samo! Na kciuku wyglądało genialnie! Na żywo o wiele piękniej niż na zdjęciach! :)

      Usuń
    2. Wierzę :D
      Sama czasami jak pomaluję sobie paznokcie na żywo mi się kolorek bardzo podoba, a na zdjęciach wychodzi taki bury i nijaki i nie da się oddać prawdziwego koloru. ;)

      Usuń
  29. świetne! i pięknie wykonane<3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to ci idealnie wyszło! I kolory takie radosne, super. Mnie wykałaczki, igły i szpilki nie wychodzą, ale jeszcze kiedyś się pobawię, chyba w dawnych czasach byłam za wolna i lakiery wysychały za szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne wykonanie i to obłędne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawaj krok po kroku do tego MANI, chcę filmik. :D
    Czym to robiłaś? Igłą/szpilką, a może jakimś specjalnym pędzelkiem. Bo wyszło rewelacyjnie, aż zaczynam Cię nie lubić za te cudowne zdobienia! :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić to zdobienie krok po kroku ;-) ja używałam szpilki. ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...