Wakacyjne spotkanie lakieromaniaczek + nowości :)

W sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w moim pierwszym spotkaniu bloggerek w Gnieźnie ;)
Mało tego stanęłam nawet na stanowisku organizatorki! :)
W końcu trafiłam na osoby o takich samych zainteresowaniach! :)
Z pomocą przyszedł mi Misz-masz! :)

W tym przytulnym miejscu zjawiło się 10 lakieromaniaczek :)

http://zmiloscidopaznokci.blogspot.com/
http://aalimkaa.blogspot.com/
http://zumaluje.blogspot.com/
http://books-nails-happiness.blogspot.com/
diunay.blogspot.com/
nailmouflage.blogspot.com/
madeleinails.blogspot.com/
yasinisi.blogspot.com/
contagiada.blogspot.com/
A to tylko część lakierowych wymianke:
W orientacji pomogła nam lista blogerek:
Nie obyłoby się również bez małych ,,pamiątek" ufundowanych przez Pierre Rene i Lemaxa ;)

A teraz jeszcze kilka nowości z wymianek z dziewczynami: 
Revlon 560 Zealous, Sally Hansen 10 Emerald City, Inglot 663
Mua Pistachio Ice Cream, Cairuo, Paggy Sage 718 Sorbet abricot
Sensique 219 Gold, Golden Rose 60, Bys
 Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się spotkać z dziewczynami! ;)

56 komentarzy:

  1. Świtne lakiery powymieniałaś :) Bardzo podoba mi się kolor MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju, lakier Cairuo ma cudne opakowanie :D Pierwszy raz takie widzę :D.
    Super spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane spotkanie jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) Maleństw z MIYO zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że się dobrze bawiłyście :) Szkoda,że mi się nie udało dotrzeć :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za mile spędzony czas i za to,że mogłam Was wszystkie poznać..Mam nadzieję,że to nie ostatnie takie spotkanie w mojej okolicy :) A nawiasem to dodałaś mnie dwa razy a kogoś pominęłaś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej musialo byc fajnie ;)
    szkoda ze ja niestety trochę nie po drodze i brak funduszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, same znane blogi i znane twarze! Na pewno super się bawiłyście, szkoda, że ja akurat nie mogłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mua ma cudny kolor!!!

    Cieszę się, że spotkanie się udało. Pierre rene ten niebieski jest zajeb.... i ciekawa jestem tych 3 maleństw co to takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maleństwa, to niby lakiery do zdobień ;) Przy czym okazało się, że pędzelek mają normalnej grubości, a nie cienkie;/ Do tego wcale nie powalają kryciem ;/

      Usuń
    2. szkoda, bo ten zestaw czarno - biało - różowy bardzo mi się spodobał i ten niebieski łałć... że ja nie mam do nich dostępu ;( kojarzysz jaki to nr tego niebieskiego?? ogólnie czekam na opis wszystkiego co tam na tym zdjęciu jest bo te produkty z PR mnie ciekawią :)

      Usuń
    3. Na pewno pojawi się opis produktów! :D A numerek jak będę w pokoju to CI napiszę:)

      Usuń
    4. no to czekam na posta z produktami ;)

      Usuń
  10. takie spotkania zawsze są fajne, bo można się spotkać z ludźmi, których łączy ta sama pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że mogłam się z Wami spotkać.. Mam nadzieję, że jeszcze to kiedyś powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne muszą być takie spotkania :) mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane w takim uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny odcień MUA! Szkoda, że są niedostępne w Polsce :(
    Słyszałam, że jakościa porównywalne z O.P.I lub Berry M :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę takich meetingów nigdy nie byłam na podobnym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie miałam okazji i nie zapowiadało się, że będę na takim spotkaniu ;) Więc sama je zorganizowałam u siebie! :D

      Usuń
  15. Świetnie było się poznać! :) Miałaś bardzo dobry pomysł, żeby właśnie w tym miejscu zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby podobały się Tobie porcje jedzenia w Mis-maszu?! :D

      Usuń
  16. Rewelacyjne jest takie spotkanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z tego co widzę to było sympatycznie
    ooo jakie lakiery, nie których marek nigdy na oczy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajna przygoda! ja w zeszłym roku organizowałam spotkanie modeliniarek, na które końcowo nie pojechałam XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za zaproszenie. Cieszę sie, że mogłam tam z Wami być :) Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my się cieszymy, że przyjechałaś :)

      Usuń
  20. Ojej ile lakierów!! Niektóre bardzo ciekawie wyglądają :) Pewnie byłyście w 7 niebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nawet w 10-tym lakierowym niebie zagośicły :D

      Usuń
  21. Ale Wam dooobrze, tyle dobroci! Zazdroszczę :D
    Obserwuję. Pozdrawiam,
    Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się cieszę, że spotkanie doszło do skutku, nigdy się nie spodziewałam, że na takim będę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkania blogerek to fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam lakier z Inglot ;) a pięknym kolorem jest Mua Pistachio Ice Cream <3

    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekałam na ten post i wiedziałam, że będę łezkę ocierać, że nie mogłam się wybrać ;) szkoda, że tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł - takie spotkanie z wymianką.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ilość lakierów na stole powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale wymianki,m niczym karteczkami w podstawówce :D heh nie no żartuję :) fajna sprawa, masz nowe lakierki i spotkanie przyjemne, same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za zaproszenie, miło było Was poznać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem, chętnie dzielę się zdjęciami! :)

      Usuń
  30. Super się spotkać z osobami o tych samych zainteresowaniach :) świetne opakowanie lakieru xD

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne lakiery, spotkanie na pewno było miłe

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne takie spotkanie :D
    Super nowości : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...