Błękit nieba! :)

Zamawiając ten kolorek hybrydy byłam pewna, że tylko ja będę nosiła go na paznokciach :)
Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, wszyscy się niem zachwycają! 
Dzięki niemu, sporo osób przekonało się do niebieskich paznokci :)
 A wy nosicie pazurki w kolorze nieba? :)

 Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :) 

 Paznokcie: Michalina Ż.
Lakiery: hybrydowy niebieski Semilac 019 (Blue lagoon), biały topper Up girl, biały lakier Venita 01, czerwony Venita

Paznokcie: Iwona B.
Lakiery: hybrydowy niebieski Semilac 019 (Blue lagoon), biały Venita 01, czarny Wibo

26 komentarzy:

  1. Lakier przepiękny, a wzornictwo doskonałe, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdobienia są świetne, szczególnie pierwsze - ja bym bała się, że wyjdzie zbyt bogato, a wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten odcień błękitu, piękny połysk i fajny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor obłędny, ale i zdobienia zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! ale sama nie lubię niebieskiego na paznokciach ;)

    [Zapraszam na rozdanie z Oasap!]

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam niebieski :) śliczne mani

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Noszę niebieskie pazurki tylko jeżeli to odcień jaki masz lub ciemny granat, Od niedawna obowiązkowo w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze paznokcie, to znaczy zdobienie na nich podoba mi się niesamowicie! Kolor tej hybrydy też jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcienie niebieskiego na pazurkach wprost uwielbiam! Pięknie wyglądają z każdym kształtem płytki i każdą tonacja skór! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację są to paznokcie w kolorze nieba :)
    Jak dla mnie kolor jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...tak intensywnie niebieskiego nieba to już dawno nie widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten kolorek, a zdobienie nr 1 po prostu genialne - prościutkie, ale ma w sobie to "coś"

    OdpowiedzUsuń
  13. rzadko maluję paznokcie na niebiesko, ale lubię ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek jest przepiękny! jak bym miala nosilabym caal yczas ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten niebieski kolorek jest fantastyczny, genialny ,fenomenalny ;) po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te pierwsze paznokcie :)
    Nominowałam Ciebie do Liebster Blog Award... :) http://kobiecosci.blogspot.com/2014/09/moje-odpowiedzi-na-nominacje-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!
    co za kolor!
    niesamowity błękit!
    taki głęboki, taki nasycony!
    idealny!

    pozdrawiam ciepło,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny, uwielbiam niebieskości! i pierwsze zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...