Brokat w hybrydzie ;)

Dzisiaj pokażę wam jak można zatopić brokat w hybrydzie ;)
Z racji, że pojawia się o to sporo pytań, dzisiaj odpowiem na kilka najczęściej zadawanych pytań ;)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)


1. W jakim momencie zatapiamy brokat?
Ja zawsze brokat kładę na ostatnią, nieutwardzoną warstwę koloru i wkładam do lampy :) 
Na to nakładam top ;)
2. Czy brokat/ ozdoby haczą podczas codziennego noszenia?
Brokat i małe ozdoby przykryte topem są niewyczuwalne ;) 
Im większe ozdoby tym bardziej będą wyczuwalne :)
Paznokcie: Beata P.
Lakier hybrydowy: Semilac 103 (Elegant raspberry), brokat sypki


3. Czy ozdoby odpadają w trakcie noszenia?
Zależy od tego co robimy, jakie ozdoby i w którym miejscu nakładamy.
Małe ozdoby są całkowicie zatopione i nie odpadają ;)
Im większe i im bliżej końca paznokcie nałożone tym większe prawdopodobieństwo, że mogą odpaść ;)
4. Czy przykrycie ozdób topem w jakiś sposób im szkodzi?
Zazwyczaj cyrkonie tracą odrobinę blasku, dlatego nakładając top staram się je omijać ;)
Płaskie ozdoby i brokaty pod topem wyglądają jeszcze lepiej :)  








Paznokcie: Basia W.
Lakier hybrydowy: 035 (Bright lavender), brokat sypki

49 komentarzy:

  1. właśnie nie wiedziałam na którą warstwę nakładać ozdoby :D raz nałożyłam na top i dałam drugą warstwę i odpadły :/ teraz będę wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że mój post Ci pomógł :)

      Usuń
    2. ja również się cieszę! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dla mnie wyszło świetnie. Jeśli chodzi o pierwszy manicure to wszystkie bym zrobiła takie kosmiczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sobie pewnie też! :D Ale moja mama nie chciała aż tak szaleć :D

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba to brokatowe ombre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to pierwsze mani zwraca uwagę ;) gdy coś bardziej na pazurkach odstaje to ja zawsze daję drugą warstwę topu i po sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pazurki .. efektowne i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ozdoby :)
    jeszcze nigdy nie miałam hybryd na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że napisałaś o tych ozdobach pod Topem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękny manicure, te pierwsze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post ;)

    Pierwsze zdobienie bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne paznokietki
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pierwsze są cudowne! :)
    Ja jednak rezygnuję zazwyczaj z brokatu. Dla mnie zbyt błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze na Twoim blogu można znaleźć pełno inspiracji :) Świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten róż jest piękny i takie połączenie kolorowych brokatów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O, fajnie że napisałaś o tym posta! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to wygląda !
    Mam do Ciebie pytanie jak zrobić żeby przy poście było widać pierwsze zdjęcie a resztę dopiero po kliknięciu "więcej zdjęć"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A co do tego rozwijanego postu. Jak piszesz post na pasku gdzie masz czcionki itp. jest taki obrazek kartki jakby przerwanej na pół ;) I w tym miejscu gdzie pojawi się ta kreska w poście będzie rozwinięcie ;)

      Usuń
    2. Próbowałam tak wiele razy i nie działa :(

      Usuń
    3. Hmm... No nie wiem, u mnie działa to bez problemu... Spróbuj może jakoś miedzy zdjęciami to kliknąć? Po opublikowaniu powinno być okej...

      Usuń
  19. super połączenia ;) wlasnie zastanawiamlam sie kiedys na ktora warstwe kladzie sie ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne połączenie brokatów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Te fioletowe z brokatowym paskiem sa obledne ! :) Obserwuje :)
    http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne pazurkowe stylizacje! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne :) A jak nakładasz top na ten brokat to pewnie cały pędzelek jest w brokacie. Nie brudzi sie później inny lakier, na który nakładasz top? chodzi mi o to czy nie są widoczne jakieś pzostałości po tym brokacie :) Mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jak nakładam odrobinę brokatu, jak na tym zdobieniu drugim, to on się utrwala w hybrydzie i nie brudzi pędzelka ;) Ale jak na całym paznokciu jest brokat to staram się nałożyć grubszą warstwę topu i sprawdzam później pędzelek, jak widać brokat to ocieram o papier jakiś pędzelek i dopiero wkładam do topu :) Bo czasami zwykły bezbarwny był prawie topperem od tych drobinek ;D Ale o hybrydowy dbam podwójnie i nie ma tego problemu! :D

      Usuń
  24. Pierwsze cudowne! <3 też takie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczęłam Cie obserwować właśnie od tego postu, gdy szukałam sposobu na zatopienie brokatu w hybrydzie. :) Ja dodatkowo po utwardzonej warstwie topu ścieram delikatnie wierzch i kładę kolejną warstwe topu. Wszystko jest dalej piękne, błyszczące i co najważniejsze gładziutkie! :) Ale to oczywiście tyczy się tylko brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nadal tu zaglądasz ;-) ja zazwyczaj po nałożeniu brokatu strzepuje nadmiar, a przed topem Jeszcze uklepuje, wtedy Też się fajnie wyrównuje ;-)

      Usuń
  26. Brokat nakładasz wachlarzykiem czy palcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nakładalam takim normalnym pędzelkiem ;-)

      Usuń
    2. A powiedz kiedy się zdobi wachlarzykiem a kiedy palcem? Widzę ze na filmikach raz robią tak, raz tak ale wytłumaczenia brak :)

      Usuń
    3. To wszystko jest kwestią wygody, jak kto woli :) Generalnie drobne pyłki można nakładać palcem, gruby brokat ciężko w ten sposób nałożyć :) A wachlarzyka ja np. często używam do usunięcia nadmiaru brokatu :)

      Usuń
  27. Czy mozna zroboc paznokcie hybrydowe bez kolorowej hybrydy tzn takir całkiem naturalne czy bedzie to za malo warst aby sie trzymaly na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Jeżeli masz na myśli nałożenie bazy hybrydowej i na to topu hybrydowego to jak najbardziej tak, utwardzi to płytkę:) Można też nałożyć bazę i na to harda :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...