Hybrydowo :)

Wiem, że już pojawiło się mnóstwo zdobień z użyciem stempelków, ale ja sama ciągle mam ich mało! :D
Dzisiaj dwa różne wzory, w dwóch innych kolorach ;)

Mam też wiadomość dla osób mieszkających w Poznaniu!
Jeżeli ktoś z was ma ochotę na pazurki w moim wykonaniu, 
to jestem dostępna od wtorku do piątku w Poznaniu! :)
Kontakt: Madzia95940@poczta.onet.pl


Paznokcie: Asia N.
Lakier: hybrydowy niebieski Semilac 019 (Blue lagoon), 
hybrydowy błękitny Semilac 072 (Caribbean sky),  czarny Venita

Paznokcie: Karolina W.
Lakiery: hybrydowy lawendowy ArtLak 110, czarny Venita

20 komentarzy:

  1. Lawenda zdecydowanie mi sie bardziej podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa piękne, zarówno ten kobalcik jak i róż, a ja przecież nie przepadam za różem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te hybrydy! (: jak na studiach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajnie :-) plan mam fajny i powoli się odnajduje w nowym mieście :-) a jak u ciebie?

      Usuń
  4. obie wersje piękne, jednak ja pałam miłością do wszelakich niebieskich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie cudne. Szczególnie pierwszy mani bo w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na zdobienie. Podoba mi się kolor niebieskiego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te niebieskości ;) nie można oczu oderwać od tego kolorku ;) wzoreczek podoba mi się z różowych pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie mieszkam w Poznaniu ;P Jak zawsze śliczne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciała bym takie pazurki bo są śliczne, szkoda, że mieszkasz tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W obydwu kolorach przecudownie się prezentują! Ja muszę w końcu zainwestować w stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż bardziej do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome article.

    Also visit my web page - ray ban Clubmaster

    OdpowiedzUsuń
  13. wzorek z różowego pastela mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...