Kropeczkowo ;)

Dzisiaj moje ulubione hybrydowe zdobienie!
Nie sądziłam, że takie kropeczki tak bardzo skradną moje serce! :)
A jak wam się podobają? Która wersja kolorystyczna bardziej wpadła wam w oko? :)
Ja zdecydowanie jestem fanką tej niebiesko- błękitnej :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)


Paznokcie: Basia W.
Lakiery: błękitny hybrydowy 072 (Caribbean sky), niebieski 019 (Blue lagoon), biały Venita 01

Paznokcie: Jagoda Ch.
Lakiery: malinowy hybrydowy 103 (Elegant raspberry), niebieski 019 (Blue lagoon), biały Venita 01

40 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi bardziej podoba się wersja z różem ;) uwielbiam kropki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kropeczki uwielbiam w pierwszej wersji lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka! śliczne kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska wersja podbiła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ten jasny błekit mi się podoba bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są fajne :) a ja polubiłam się z Pierre Rene bo identyczny mam z Paese,a nawet dwa i uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam niebieski a jeszcze bardziej kropki, cudne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba mnie zainspirowałaś i dzisiaj na moich paznokciach również wylądują kropki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :) Pokaż swoje kropeczki! :D

      Usuń
  10. Ty wiesz jak ja lubię kropeczki😊piękne kolorki wybralas do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne obie wersję *-* Chociaz ja chyba też wybrałabym tą pierwszą,kolory są takie bardziej pastelowe! ^^
    Gdyby nie szkoła pomalowałabym sobie tak paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne pazurki. Chyba zrobię sobie takie kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kropeczki bardzo lubię :) Zwłaszcza takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. błękitny lakier jest cudny, urocze kropeczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubie kropek, ale niebieski sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja z różem podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  17. kropki są słodkie, trzeba to przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też ostatnio strasznie spodobały się takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie to się prezentuje w obu wydaniach kolorystycznych! ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Błękitno-niebieskie najładniejsze! Jak ja lubię kropeczki :D A powiedz mi, przemywasz przed robieniem kropek czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemywam! :) Przed każdym zdobieniem, bo inaczej się rozłażą i są takie bezkształtne ;/ :)

      Usuń
  21. Cudowne są te kropeczki, takie urocze *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. ALE PIEKNE
    ślicznie:*
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. No ja niestety w pracy nie mogę sobie pozwolić na taką ekstrawagancję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie. Chciałabym aby ktoś mi coś takiego zrobił na moich pazurkach :)
    http://jo-food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wpadaj do mnie! Ja Ci chętnie zrobię takie pazurki :)

      Usuń
  25. Niby zwykłe kropki, a potrafią nadać świetnego looku paznokciom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...