Pieczątki...

... nie tylko na hybrydzie! ;)
Dzisiaj zdobienia, które każda z was może zrobić bez problemu w domu! ;)
Dzięki stempelkom i zwykłym lakierom możecie poszaleć! ;)
Próbowałyście? A może macie to w planach? ;)

Chciałam was jeszcze uprzedzić, że w najbliższym czasie może mnie być tutaj trochę mało ;(
Niestety się przeprowadziłam i na razie dostęp do internetu mam tylko w weekendy...
Ale mam nadzieję, że szybko to się zmieni ;)

Zdobienia: TUTAJ! ;)
Paznokcie: Marzenia K.
Lakiery: lawendowy Oriflame 24424.1, czarny Wibo, srebrny Venita


Paznokcie: Krystyna R.

Lakiery: granatowy Sally Hansen 460 (Thinking of blue), biały Venita 01

49 komentarzy:

  1. wzór tych pierwszych stempli jest genialny - co to jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie panie go uwielbiają! :)

      http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-aulic-floral-heart-rosette-pattern-qa82-p-14209.html

      Usuń
    2. właśnie zauważyłam, dość często go pokazujesz :) jak miną opóźnienia w dostawie paczek od BPS i dotrze do mnie zaległa przesyłka to przy najbliższej okazji zamawiam tę płytkę ;)

      Usuń
    3. Do mnie paczka też już trochę idzie, a dziewczyny które wygrały po płytce u mnie w rozdaniu już dostały płytki po 2 tygodniach ;)
      A jakbyś chciała to u mnie jest kod zniżkowy do BPS ;)

      Usuń
    4. no to szybciutko, szkoda, że teraz tak się ciągnie... a kod mam swój, dzięki ;)

      Usuń
    5. Faktycznie pierwszy wspaniały jest! :)

      Usuń
  2. Zawsze chciałam mieć takie stempelki i to pierwsze zdjęcie mnie przekonuje do nich jeszcze bardziej. :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczątki to genialna sprawa! Polecam! <3

      Usuń
  3. ślicznie, mnie stempelki nie wychodza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego? Może spróbuj jeszcze raz? Pieczątki to nic trudnego :)

      Usuń
  4. Jakie krótki te pazurki! Ja w takiej długości czuję się niekomfortowo, żeby nie napisać, że po prostu źle... nie pasują do mnie krótkie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie zdecydowanie też! Ja czuję się najlepiej w dłuugich pazurkach! :D

      Usuń
  5. nie miałam jeszcze okazji robić takich zdobień, ale musze kupić jakieś płytki i stempel w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się. Sama musze w końcu kupić te stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju,jak to ślicznie wygląda *-* Chociaż mi nigdy nie wychodzą te stempelki i w ogóle nie jestm najlepsza w malowaniu paznokci,to tobie wyszło świetnie!
    Fajnie,że się przeprowadziłaś,hah mi się zawsze podoba zmiana miejsca,otoczenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No fajnie i nie fajnie, szkoda mi zostawiać mój pokój, rodzinę i to wszystko, jednak życie studenta wzywa! :D

      Usuń
  8. w końcu muszę się ogarnąć i kupić je pieczątki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są obydwa manikiury i kolory lakierów cudne, ale na tym pierwszym rażą trochę skórki i ciapki lakierowe na nich. Pewnie kondycja skórek nie pozwoliła ich doczyścić porządnie :(, a aparat wyciągnął niedoróbki - mój zawsze tak robi i czasem po zrobieniu zdjęć jeszcze coś poprawiam i robię zdjęcia od nowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety zawsze przy stemplowaniu nieuniknione jest wyjechanie na skórki, inaczej nie da rady ;( Jak widać na zdjęciu, skórki nawet po oliwce są dość twarde ;) A jak robię komuś to zdjęcia dopiero oglądam na komputerze w domu, no i nie zawsze jest tak jakby się chciało ;)

      Usuń
    2. Ja się, broń Boziu, nie czepiam! Wiem, że tak jest, sama mam skóry nosorożca i muszę się nakombinować, żeby je doczyścić, a aparat i tak coś wyciągnie...

      Usuń
    3. Spokojnie kochana ;) Ja mam to szczęście, że moje skórki doprowadziłam do porządku i na razie nic się z nimi nie dzieje ;)

      Usuń
  10. Świetneeeeee :) niebieskie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu sama zrobić stemple. Mam wszystko do nich, ale jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pieczątki ale nigdy nie uzyskałam tak ładnego efektu jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różyczki na granacie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  14. graanatowe są rewelacyjne!!;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czarny wzorek jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. wzór stempla podoba mi się ten z fioletowych, a ogólnie paznokcie niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie!

    Druga wersja szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda,że posty beda rzadziej :( super te paznokietki cudowne wzory!
    Zapraszam do wspólnej obcerwacji bo blog masz świetny!
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty będę rzadziej na początku, ale jak tylko będę miała internet to będą się pojawiać już regularnie :)

      Usuń
  19. Super, efekt chyba muszę pobawić się trochę z moimi pazurkami. ;)\

    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fioletowe lepsze:P
    Wpadnij na giweavay z oasap:))

    OdpowiedzUsuń
  21. motyw drugich kwiatków mnie zaurczył, uwielbiam takie drobniejsze wzory ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać kiedy kupię swoje pierwsze stempelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...