Saran wrap! :)

Już jakiś czas chodziła za mną ta metoda!
Samo wykonanie jest mega proste i jednocześnie efektowne! :)

Lakierowniczka na facebook: KLIK! :)

1. Malujemy paznokcie lakierem bazowym (2 warstwy) i czekamy aż wyschnie :)
2. Pokrywamy cały paznokieć innym kolorem (najlepiej dość kontrastowym)
3. Zanim lakier wyschnie dotykamy po paznokciu woreczkiem foliowym :)

No i tyle! A teraz zobaczcie efekty! :)
 
Paznokcie: moje
Lakiery: biały Simple Beauty 40, niebieski piasek Lovely 6, 
błękitny piasek Golden Rose Holiday 55

50 komentarzy:

  1. Super pomysł, ale ja jestem takim beztalenciem, że i tak mi nie wyjdzie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz, z tą metodą dasz sobie radę! Mega proste- spróbuj! :)

      Usuń
  2. Idealnie Ci wyszedł! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to? dotykamy tym woreczkiem i jak jeszcze nie wyschnie zdejmujemy? czy po prostu tak ciapamy nim? :P fajny efekt :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciapamy woreczkiem foliowym po mokrym lakierze :D

      Usuń
    2. Nie ma za co! :) Jak coś z działasz to pochwal się efektami! :)

      Usuń
  4. super efekt :D szkoda że skończył mi się top nabłyszczający, bo pewnie bez niego nie wyglądałoby tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wypróbować twojego sposobu :) Efekt robi wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku! W życiu nie powiedziałabym, że tak łatwo można to zrobić!! Genialne!
    platypuspe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wyglądało fajnie bez topu! ;) Ja użyłam jako ciemniejszego lakieru piaskowego, to fajniej się jeszcze błyszczało! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efektowność często tkwi w prostocie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale genialny pomysł! lecę to zaraz wypróbować :D
    obserwuję

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Pochwal się efektami :)

      Usuń
  10. O kurcze! Jakie ładne pazurki <3

    Z przyjemnością obserwuje i pozdrawiam cieplutko :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne! :)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt. Skojarzył mi się z technikami malarskimi impresjonistów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, rzeczywiście, metoda prosta, a efekt zachwyca :>

    OdpowiedzUsuń
  14. super! :) i to na dodatek w moich ulubionych kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie kochana! Niebieski to mój ulubiony kolor! :D

      Usuń
  15. Śliczne! Bardzo lubię tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, wyglądają jakby były w wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie to wygląda i na serio wydaje się być proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W weekend wypróbuje, bo wygląda to obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt końcowy zadziwia,nigdy bym nie powiedziała,że taka metoda wykonania:-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze małe dzieła sztuki! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. W weekend spróbuje. Nie wydaje się trudne :) a efekt piękny *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. Może i ja spróbuję, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie :D niemniej - Tobie wyszło bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super :)
    Efektownie i przy niewielkim nakładzie pracy, To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! świetny pomysł,chyba go wypróbuję !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, zrobiłaś basen! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda to naprawdę bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście proste i w dodatku jaki zabójczy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny efekt, taki morski :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię się upaćkać za bardzo ;) bo nie zawsze mam czas to wymyć ;) hihi i nie próbowałam tej metody, ale efekt bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. uciekło mi zanim dokończyłam ;) ale woreczkiem to może i bym spróbowała ;) ciekawe co by mi z tego wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...