Confetti ;)

Ostatnio przekonałam się do różnych topperów ;)
Jednocześnie zaraziłam tym moje klientki :)
Zobaczcie jedną z ich ulubionych stylizacji ;)
Zdobienie świetne zarówno dla dłuższych jak i krótkich pazurków, na hybrydy i zwykłe lakiery :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)




Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery: malinowy hybrydowy Semilac 103 (Raspberry), Essence confetti 02


Paznokcie: Beata P.
Lakiery: koralowy Manhattan 003 coral-clubbeat, granatowy Sally Hansen 460 Thinking of blue,
Essence confetti 02

25 komentarzy:

  1. Pierwszy mani dla mnie super, drugi również fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają , a jak błyszczą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała rzecz, a tak wiele zmienia:)
    Róż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. toppery są zawsze super! :) mam pytanie: malujesz topperem na końcu, na top, czy pokrywasz topem i do lampy? ;) bo ciekawa jestem trwałości takiego mani, czy nic się z tym nie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluję topperem i na to kładę top i nie zauważyłam jakiejś różnicy w trwałości ;)

      Usuń
  5. Bardzo przyjemny brokacik w tym essence. Tylko jak myślę o zmywaniu, to zawsze odstawiam brokaty z powrotem do pudełka, chyba czas jakiś wrzucić na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden z moich ulubionych brokacików ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki ;) zarówno koral jak i róż bardzo w moim guście ;) topery z drobinkami tez bardzo lubię, chociaż ich zmywanie nie jest zazwyczaj prostą sprawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze rewelacyjny efekt! Ale monochromatyczne chyba bardziej przypadły mi do gustu :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinowo -granatowe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie ! :) Pozdrawiam cieplutko http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh lakier ode mnie! Widzę, że świetnie się nim zajęłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! <3 Ja nigdy nie miałam przekonania do topperów, ale ten w efekcie mnie tak zaskoczył, że już na pewno go nie oddam! :D

      Usuń
  12. Świetny pomysł :)! i kolor malinowy cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...