Prostota ;)

Co raz częściej przekonuję się, że mnie znaczy więcej ;)
Dlatego dzisiaj będzie bardzo skromnie, chociaż nie do końca;)

Serdeczne pozdrowienia z Florencji i Bolonii :-)
Niestety jutro już wracam, ale przynajmniej znów pojawią się regularne posty :-D 


Paznokcie: Basia W.
Lakiery: róż Oriflame 30527.1, czarny piasek Golden Rose 60, glitter Astor

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK
Paznokcie: moje
Lakiery: topper Essence 8, jasny zielony SHE 310, 
ciemny zielony Sally Hansen 10 Emerald city

17 komentarzy:

  1. Ten zielony mani jest cudny! Dzięki za pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci to wyszło, cuda tworzysz kobieto !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piasek z pierwszego manikiuru świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękno tkwi w prostocie, zielony manicure jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno Twoje paznokcie jak i Basi są bardzo ładne,

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zielone, ciemniejsze, z flejkami bardzo fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne czasami też lubię takie proste klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowe z czarnym piaskiem bardzo mi się podobają ;) kochana odezwij się co u Ciebie słychać jak będziesz na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny mix kolorów, prostota zawsze jest "in" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o zielone - jeden z moich topów z MySecret jest identyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię prostotę. Te odcienie zieleni są super tak samo fiolet i szary :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  12. piaseczek jest cudowny, zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy mani idealny dla mnie. Uwielbiam róż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...