Łączymy bordo z koralem! :)

Każdy prosi o ciemny kolor, jesień nadchodzi i chcą coś poważniejszego ;)
Jednak żeby nie było zbyt smutno łączyłam go z koralem ;)
Które zestawienie bardziej wam się podoba? :)


OGROMNE ROZDANIE: KLIK!
Wyprzedaż: klik :)


Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe: bordowy Semilac 071 (Deep red), 
koralowy 038 (Coral beach),srebrny Venita

Facebook: KLIK! :)
Instagram: KLIK! :)
Paznokcie: Marzena J.
Lakiery hybrydowe: bordowy Semilac 071 (Deep red), 
koralowy 038 (Coral beach), biały Venita

34 komentarze:

  1. śliczne kolory ;) pierwsze zdobienie bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten koral <3 koniecznie muszę wpisać go na listę do kolejnego zamówienia :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przejście między kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste i eleganckie :) To pierwsze z dodatkiem brokatu jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kropeczki bardziej przypadły mi do gustu :)
    Co stosujesz do skórek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed maniuciurem stosuję preparat zmiękczający, a po olejek ;)

      Usuń
  6. Kropeczki podobają mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie, bardzo mi się podoba takie połączenie i pierwsze zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdobienie jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej pierwsze, oba są urocze, ale kropeczki są częściej wydywane, a to przejście między kolorami wygląda badzo ładnie i jest mniej typowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdobienia. Pazurki w groszki są urocze.
    Jak sprawdzają się te lakiery hybrydowe Semilac'a, a jak Venity? Które bardziej polecasz? Sama ciągle zastanawiam się nad kupnem i nie wiem, na którą firmę postawić. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kochana Venita to zwykły lakier biały, nie hybrydowy :) Hybrydy są z Semilaca i mi sprawują się rewelacyjnie ;) Jeżeli masz jakieś pytania do nich, kolorów, trwałości, ceny i miejsc gdzie możesz kupić w korzystnej cenie to napisz do mnie: https://www.facebook.com/pages/Lakierowniczka/386599748086677

      Usuń
  12. skromne ale robią wrażenie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba takie zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  14. Łagodne połączenie, miłe dla oka - podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze połączone kolory to podstawa, a te są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze podoba mi się bardziej. :D Co nie zmienia faktu, że oba wygladaja dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm, ładnie dobrane kolory, ale wlaśnie jest jakieś małe ALE które mi przeszkadza. generalnie dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest ale, to chętnie posłucham Twojego zdania ;)

      Usuń
    2. to ALE jest w mojej głowie, a dokładniej mam na myśli to, że ja bym sobie nie pomalowała w ten sposób, bo to nie moje połaczenia, a na świecie tylu ludzi i tyle samo gustów :)

      Usuń
    3. A to faktycznie, rzecz gustu sprawa indywidualna ;-)

      Usuń
  18. Świetne połączenie kolorystyczne :-) Obydwa zdobienia bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie koralowe paznokietki :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajnie do siebie spasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze zdobienie bardziej mi się podoba, ale drugie ma pewien urok w sobie z powodu kropeczek. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  22. nie pomyślałabym, żeby połączyć takie kolory ze sobą :) wyszło pieknie

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsze zdobienie bardziej do mnie przemawia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...