Co nam przybyło :)

Kolejny post z kilkoma, co prawda nowościami, ale bardzo dla mnie znaczącymi ;)
Koniecznie dajcie znać co wam wpadło w oko :)

Kto ma ochotę na nowe lakiery w dobrej cenie zapraszam: KLIK! :)


 Nowe hybrydy: 001 strong white, hard, 051 french wanilla, 031 diamonds black


Pamiątki z Włoch: Kiko 497 (66), 530 (52), Ivsty Cosmetics R114

 Prezenty z Niemiec: p2 060 strict, 017 cosy home
p2 023 dancing ballerina 



 Paczka od Born Pretty Store: płytki i stempel ze zdrapkami
http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-quirky-arabesque-pattern-qa88-p-15087.html
http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-moustache-pattern-p-15687.html
http://www.bornprettystore.com/3pcsset-sell-double-sided-stamping-nail-stamper-scraper-p-12024.html
  Facebook: klik
Instagram: klik

47 komentarzy:

  1. lakierów nigdy dość :) dancing balerina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jakie wszystkie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie wpisy :) P2 wygladają ciekawie no i oczywiście płytki, bo uwielbiam stemple ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple uwielbiam! A p2 genialnie się sprawdzają! ;)

      Usuń
  4. p2 tańcząca balerina ma piękny intensywny kolor.
    Zaciekawiły mnie stęple i płytki, nie mogę się doczekać efektu na pazurkach, zawsze chciałam coś takiego miec a nie wiedziałam gdzie dostać, znajoma w liceum miała i kiedyś na angielskim mi malowała :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Stempelki i płytki moje są ze sklepu Born Pretty Store, gdybyś chciała mam do niego zniżkę -10% ;) Jeżeli chcesz na początek coś prostszego, co prawda jakościowo o wiele gorszego, ale dostępnego np. w Naturze to możesz zajrzeć do szafy Essence, tam znajdziesz mały stempelek z jedną płytką w zestawie ;)

      Usuń
    2. Dziękuję, nie wiedzialam, że są w Naturze :) Koniecznie muszę zobaczyc.

      Usuń
    3. Poszukaj sobie i daj znać jak Ci się sprawdzają :)

      Usuń
  5. Cudeńka! Ta płytka z dużym wzorem jest świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Daj znać jak Ci się sprawdza stempel. Też na niego czekam i mam nadzieję że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempel już nie raz wypróbowany i jest genialny! Bez porównania co do tego małego jaki miałam wcześniej! Szczerze polecam ;)

      Usuń
  7. Piękne te pamiętki z Włoch i Niemiec :) No i płytki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dużo pięknych nowości..:) A hybrydy mają cudne kolory. to teraz zostało tylko działać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana kiedy naklada się hybrydę hard ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma wiele funkcji, niedługo pojawi się o niej post ;) A jeżeli chcesz więcej o niej wiedzieć lub masz pytania to napisz na faceboooka do mnie wiadomość ;)

      Usuń
  10. no super kolorki ;)
    musiz pokazać efekt jaki dają stempelki ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawią! Już nawet czeka kilka zdobień ze stempelkami! ;)

      Usuń
  11. na widok pierwszej trójcy lakierów oczyska mi się zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery z P2 :) Kolory hybryd piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz też uwielbiam! Mają bardzo fajnie wyprofilowane pędzelki ;)

      Usuń
  13. kolekcję hybryd masz już pokaźną ;) obie płytki i stempel mam - są rewelacyjne! :) a zaciekawiły mnie Kiko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi się spodobały Kiko! Kolor 530 (52) obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie odcienie są ładne, ale najbardziej podoba mi się ten drogi lakier z Kiko, cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości. Ja się poważnie zastanawiam nad kupieniem lampy i hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Hybrydy świetna sprawa, gdybyś miała do nich jakieś pytania to pisz na facebooku do mnie;) Znam też miejsce gdzie można je kupić w dobrej cenie i mogę podpowiedzieć trochę co do kolorku, bo trochę ich się przewinęło przez moje ręce ;)

      Usuń
  17. Ivsty Cosmetics wpadl mi w oko. Stempel mam choc teraz czekam na Kanda. Plytke M mam a na QA 88 czekam z tym ze zamawialam na aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  18. hej , super cudowności, ja właśnie po raz pierwszy wczoraj zrobiłam sobie hybrydy :)
    Powiedz mi długo czekałaś na tą paczkę od BPS ? Wiem, że teraz do wielu dziewczyn docierają te zaległe z wakacji, a j ciągle czekam na swoją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz jak Ci się sprawdzają hybrydy ;)
      A ja na swoją paczkę czekałam ok. 1,5 miesiąca, bo zamawiałam ją w sierpni, ale wiem że teraz się ruszyło i na pewno na dniach paczka trafi również do Ciebie! ;)

      Usuń
  19. ile cudownych lakierów, malowania a makowania

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, wspaniałości, wszystkie są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolekcja hybryd widzę się rozrasta ;) ładne te Kiko ;) strasznie jestem ciekawa jak będzie Ci się stemplowało teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempluje mi się o niebo lepiej! :)

      Usuń
    2. To super :) mnie na początku też się stemplowało,ale nie wiem czemu teraz mi nie odbija :)

      Usuń
    3. Ja swojego użyłam ok. 10 razy i na razie jest super, chociaż bardzo się klei ;D

      Usuń
  22. Chętnie bym przyszła do Ciebie na hybrydę :))) Takie ładne kolorki. ale miałam juz 3 razy i tylko raz trzymała mi się ok 3 tyg, a pozniejsze niecaly tydzien masz na to jakis sposob ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Dużo zależy od lakieru, wykonania, płytki i tego co robi się na codzień ;) A miałaś robione tymi samymi lakierami?
      A na hybrydę możesz wpadać! :)

      Usuń
  23. wow, piękne lakiery sporą kolekcje pewnie masz.

    OdpowiedzUsuń
  24. pierwszy link nie działa ;(

    nie miałam jeszcze hybryd, ale może w czwartek zrobię, choć boję się ściągania i tego,że mogą się zniszczyć paznokcie, o które tak walczyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link naprawiony! ;)

      A hybrydy dobrze założone i przede wszystkim dobrze zdjęte nie uszkodzą płytki :)

      Usuń
  25. Prezenty z Niemiec i pamiątki z Włoch są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...