Malina! :)

MALINA! Już sama nie wiem ile razy ten kolor tutaj gościł!
Ale i wy, i moje klientki i również ja ciągle się nim zachwycamy! ;D
No to dzisiaj trzy propozycje, trochę bardziej błyszczące, coś delikatnego i klasyka :)

Kolor rzeczywisty na pierwszym zdobieniu! :)

ROZDANIE: KLIK! :)

BŁYSZCZĄCE:

Paznokcie: Martyna R.
Lakiery: hybrydowy Semilac 103 (Elegant raspberry), confetti Essence 02

DELIKATNE:
Paznokcie: Magda G.
Lakiery: hybrydowy Semilac 103 (Elegant raspberry), czarny

KLASYCZNE:
Paznokcie: Agata L
Lakiery: hybrydowy Semilac 103 (Elegant raspberry), czarny, srebrny

21 komentarzy:

  1. To zdecydowanie "mój" kolor :) Ostatni wzorek rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię taki kolor i często po niego siegam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kolor :) Mi najbardziej podoba się drugi wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne ! szczególnie te błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malinowepaznokcie są piękne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie odsłony mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam paznokcie w malinowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. różowy lakier wygląda cudnie, bardzo ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  9. błyszczące najbardziej mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogę się przekonać do różowych paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...