Święta pełną parą! :)

Święta to czas, gdy nie ma ograniczeń!
Jemy ile można, odpoczywamy ile się da i z reguły robimy rzeczy, na które nie ma odwagi cały rok!
Niewątpliwie takie paznokcie doskonale się w ten okres wpisują!
ODWAŻMY SIĘ!
Róbmy to,  na co nie możemy się zdecydować przez cały rok!

Instagram: KLIK! :)

Paznokcie: Sara T.
Lakiery hybrydowe: czerwony Semilac 062 (Poppy red), 
żółty 023 (Banana), biały 001 (Strong white), niebieski 019 (Blue lagoon)
Farbki akrylowe: biała, czarna, zielona

23 komentarze:

  1. hahaha ten reniferek jest przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę takie! Dlaczego Ty nie mieszkasz tam, gdzie ja?;p Byłabym Twoją stałą klientką <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapraszam! Godzinka i jesteś w Witkowie :-D

      Usuń
  3. Kciuk mi się najbardziej podoba.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/2014/12/finish.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :-) ja bym zrezygnowała z tych cekinów, bo trochę gryzą mi się z kolorami. Najpiękniejsze są choinki - takie żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę takich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale jak dla mnie za dużo wszystkiego, jakby tylko 1 paznokieć był tak ozdobiony albo wszystkie, ale jednakowo, co nie zmienia faktu, że świetnie oddają klimat świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne *.* Zwłaszcza te kryształki!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo, fajne odważne paznokietkki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o my God... ale tu u Ciebie kolorowo ;)) chyba nie odważyłabym się na tak różnorodne mani, ale każdy paznokieć z osobna jest świetny! A choinki wyszły Ci prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to granica szaleństwa nie do przekroczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobają mi się świąteczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazde zdobienie z osobna swietne, ale razem to za duzy oczoplons ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ale fajny pomysł. Tak na świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla mnie za dużo się dzieje , ale każdy z osobna paznokiec jest swietny :) renifer uroczy !!:]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne Mikołaje ^^ no w święta można sie najeść ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...