Sylwestrowy żółw ;D

Dziękuję Wam wszystkim za ten wspólnie spędzony czas!
Nowe komentarze, obserwatorzy uszczęśliwiają mnie każdego dnia ;)
Życzę wam, by ten rok był jeszcze lepszy!
Żaby każdy z was mógł robić to co kocha i spełniać marzenia!
Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

Dla jeszcze nie gotowych na bal sylwestrowy żółwie zdobienie w odcieniach szarości :)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK 

Paznokcie: moje
Lakiery: biały Simple Beauty 40, czarny Golden Rose 35, 
świecący szary Golden Rose Holiday 60, szary Cleme Nadine

22 komentarze:

  1. No to zółwik będzie na imprezie :P piękności :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super wzorek, czegoś takiego jeszcze nie widziałam :) + Tobie również życzę szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci ten żółwik wyszedł ;) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszły te paznokcie. :P Aż mam ochotę, żeby ktoś coś takiego wyczarował u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kochana możesz sobie takie coś zmalować, to bardzo proste :)

      Usuń
  5. Żółwik! Taki duży, energetyczny żółwik połączony z najlepszymi życzeniami noworocznymi dla ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega wzorek i co za perfekcyjne wykonanie!

    Zapraszam na mój ostatni post:http://alanja.blogspot.com/2014/12/wyprzedaz-bluz-z-kapturem-na.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne , jeszcze takich nie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie :) fajny żółw i pierwszy raz widzę więc fajne i orginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł :D.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie :) jestem zauroczona tym zdobieniem :D

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny żółwik, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci wyszedł ten cieniowany żółwik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł i wykonanie. Naprawdę wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęśliwego Nowego Roku. A żółw zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...