French x6! :)

Dzisiaj bez zbędnego rozgadywania się pokaże wam 6 różnych frenchy bez zdobień! 
Niewątpliwie jest to ponadczasowy maniciure i na każdych pazurkach wygląda inaczej :)
DO DZIEŁA :)

FACEBOOK: KLIK
INSTAGRAM: KLIK


Paznokcie: Jagoda Ch.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white)

 Paznokcie: Gosia K.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white)

Paznokcie: Kinga G.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white)


Paznokcie: Gosia K.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white), czerwony brokat

 Paznokcie: Gosia K.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white)

Paznokcie: Gosia K.
Lakiery hybrydowe: jasny róż Semilac 051 (French beige milk), 
biały Semilac 001 (Strong white), srebrny brokat

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam frencha, nie tylko w wydaniu klasyczny ;)
    Jasna, różowa baza jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama nabrałam ochoty na klasyczny french :D

    OdpowiedzUsuń
  3. proste i delikatne, uwielbiam ! :)

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  4. przed ostatnia "wersja" najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie robiłam frencha :P aż mi ochoty narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiem który najładniejszy - wszystkie dobrze wyszyły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To zdecydowanie nie jest mani dla mnie. Nawet w tych różniących się od klasycznej wersjach. Po prostu źle się w nim czuję i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne... chyba sobie wykonam jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka nigdy nie wychodzi z mody.Ostatnio też miałam ochotę na typowy french.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi french podoba się na krótkich paznokciach :) nieco mniej na długich ;)
    alep ieknie wykonane ;) !!!
    samek mi sie zachcialo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kingii podobają mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię tak, jak w trzeciej wersji ( od góry)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne :) kocham French i często go noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. french - zdobienie ponadczasowe :) i chociaż bardzo dawno go nie nosiłam to uważam, że jest dobry na każdą okazję i pasuje do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne frenche..:) chciałabym umieć je tak równo robić ..
    Pozdrawiam:-P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba taki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się, że french jest elegancki, naturalny. Taki bez dodatków. Śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! najbardziej podobają mi się pierwsze rączki :P

    http://mlodziezowa-moda.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam frenche, sprawiają że dłonie wyglądają tak czysto i schludnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...