Gradient? Czemu nie! ;)

Cieniowanie nadal nie wychodzi z mody?
Moi goście bardzo lubią tę formę, bo zawsze mogą wybrać 2-3 kolory, a nie 1! :D
FACEBOOK: KLIK

Co do samego tytułu zauważyłam, że sporo osób nadal nie odróżnia, więc przypominam:
GRADIENT: Cieniowanie w obrębie jednego paznokcia (tak jak widać na zdjęciach),
na jednym paznokciu od najjaśniejszego do najciemniejszego ;)
OMBRE: Cieniowanie w obrębie całej ręki, 
każdy paznokieć w innym kolorze od jasnego do ciemnego ;)





Paznokcie: Sylwii R.
Lakiery hybrydowe: jasny Semilac 051 (French beige milk),
szary Semilac 016 (Grunge), czarny Semilac 031 (Black diamond)

31 komentarzy:

  1. No piękne :) Szczególnie palce serdeczne :) Ja ostatnio mam fazę na cieniowanie paznokci :)

    Zapraszam na moje rozdanie, można wygrać m.in kartę podarunkową do drogerii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo cieniowanie to fajna zabawa ;) Szybko można osiągnąć genialne efekty :)

      Usuń
  2. Spróbuj cieniowac przy pomocy pędzla wachlarz :) Przy hybrydach wyglada to duzo lepiej niż gradient gabeczka, ponieważ kolory pięknie się złącza a dodatkowo nie zmarnujesz tak dużo lakieru :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wachlarzowym na hybrydzie nie cieniowałam jeszcze ;) Ale już niedługo będzie cieniowanie pędzelkiem na hybrydzie ;) Efekt zupełnie inny niż tutaj :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię cieniowanie, Twoje wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt!

    A co do gradientu czy ombre czytalam, ze stosuje sie to zamiennie bo to to samo. A jak jest faktycznie nie wiem ale ja uzywam zamiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Może i :) Mi znany jest taki podział i staram się go trzymać ;)

      Usuń
  5. Takie inne to cieniowanie, fajne. Bardzo lubię ten efekt i sama często robię. Ale zwykłymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieniowania lakierami żelowymi jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) Ja też bardzo lubię cieniować i ombre też :) Efekty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to zdobienie. Może kiedyś wypróbuję, jak się wprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja bez czarnego wzorku bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, mam pytanie nie do gradientu ani ombre i z góry przepraszam ale chcę się doradzić XDD a więc, czy zaleca się robienie przerw od hybryd :) Np. 4-5 razy hybrydy robić po 2-3 tyg. nosić, i przerwa na 1-2tyg. i znowu hybrydy 4-5razy :) tzq. 4:1 albo 5:1 hmmm? zalecasz czy nie? co sądzisz o przerwach w hybrydach ;-))) aaa i.. xd czy używać wtedy jakiś lakierów odżywczych czy tradycyjnie OLIWA Z OLIWEK :))) Dziękuję ;*** pozdrawiam super post ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nigdzie konkretnych zaleceń co do przerw... Można je robić, ale nie trzeba ;) Najlepiej obserwować jaki jest stan pazurków gdy ściągamy hybrydy ;) Czasami warto zrobić przerwę wtedy najlepiej odżywką + oliwkę ;) A jak nie ma potrzeby robić częstych przerw, to nie trzeba, bo często jest tak, że w trakcie tej przerwy paznokcie uhodowane na długie pod hybrydą, po jej zdjęciu an dłużej się łamią ;)

      Usuń
  11. Yes, I follow you on gfc #617, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie robiłam gradientu ;) ani ombre też ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie! bardzo lubię gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie nachodzą na siebie te kolorki, bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Również jestem zachwycona, następne w kolejce które bym chciała nie będę mogła się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...