Szalony luty! :)

Tym razem wyprzedzam koniec miesiąca ;D
Zobaczcie kilka nowości! :)
Co o tym sądzicie? :)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK

 Zacznijmy od Born Pretty Store!
Jakie było moje zdziwienie jak po za 4 płytkami zobaczyłam te brokaty!
Zapowiada się mnóstwo malowania! Ta muzyczna <3 A te koronki! Nie wiem co lepsze!
Która płytka podoba wam się najbardziej? :)
Całość dostajemy ładnie zabezpieczoną folijkami :)

Kolejna paczka zamówiłam z Aliespress ze sklepu KLIK
Tyle pięknych płyteczek musi mieć jakiś fajny domek! :D
Dodatkowo stempel z gumami i wzorniki

A tutaj ogromna niespodzianka od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci
Tyle radości mi sprawili, że nie wiedziałam co powiedzieć! <3 DZIĘKUJĘ! :)
Widzicie te piękne kolory? :)

Jeszcze przed zmianą cen i pojemności kilka nowych hybryd
Zapełniamy kolejny wzornik :)
 No i kilka stacjonarnych zakupów:
baza peel opp Miss sporty, cążki oraz bezbarwny lakier Sally Hansen Insta dry

43 komentarze:

  1. o płyteczki, mam BP-44 i etui na płytki też super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma piękne, koronkowe motywy! Nie mogę się już doczekać, aż ją wypróbuję ;D

      Usuń
  2. Piekne nabytki, daj znac jak sie sprawuje baza pell off

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bazie na pewno będzie osobny post! Jestem w trakcie testowania :)

      Usuń
  3. same cudeńka;-)) zazdroszczę;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytki 44 i 46 podobają mi się najbardziej! Są świetne!

    Te wzorniki ile maja sztuk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko po 50 ;( I jeszcze przysłali mi jeden bezbarwny i jeden mleczy.... No ale trudno ;) I tak podoba mi się efekt :)

      Usuń
  5. Mi się spodobały te indiańskie piórka na jednej z płytek!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo płytka z łapaczem snów, poluję na taką od dawna i nigdzie nie mogłam znaleźć teraz wiem gdzie szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapacze są świetne! A ja malowałam je ręcznie! :D Teraz sobie nieźle ułatwię ;D

      Usuń
  7. Jakie ładne te płyteczki ;) czekam na muzyczne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyczne mani na pewno szybko się pojawi, bo już nie mogę się oprzeć tej płytce! <3

      Usuń
  8. Widze , ze zapowiada sie dużo malowania. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na każdej płytce widzę jakiś fajny wzorek, ale chyba nr 44 jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te koroneczki delikatne są cudowne! <3

      Usuń
  10. Piękności! Zakupy na bogato :) Ładne płyteczki, a Sally Hansen to chyba lakier bezbarwny z serii Insta-Dri, bo nigdzie nie ma napisu Top Coat, a top jak do tej pory spotkałam tylko w czerwonych buteleczkach, w pojemności 13,3 ml. Chyba, że coś zmienili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje ;-) Ja go czasami używam jako topy, szczególnie na wzornikach i nawet nie zwróciłam uwagi, że napisałam top ;-) Dziękuję, za zwrócenie uwagi, już poprawione ;-)

      Usuń
    2. Oj tam, skoro używasz jako topu - to top :D A jak się sprawdza? Schnie szybko, nie rozmazuje, błyszczy i NIE GĘSTNIEJE po połowie buteleczki? Bo może sama się zaopatrzę?

      Usuń
    3. No wiadomo, to nie jest taki typowy top więc nie ma co liczyć na efekty jak po Seche czy Essie ;D Ale jak na bezbarwny jest ok;) Na wzorniku w sumie nie potrzebuję więcej ;D

      Usuń
  11. Ojej, kolejny semilac podbił moje serce, 022 cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już go wypróbowałam, jak zobaczysz na pazurkach to całkowicie mięta zawładnie Twoim sercem :-* ;-)

      Usuń
  12. ale świetne zdobycze :D płytki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro chyba odpalę któraś płytkę, bo nie mogę się juz doczekać :-D

      Usuń
  13. mam płyteczki 46 i 47 :) są boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku cudny miętowy lakier i płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płytki są świetne. Jestem ciekawa tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:) zastanawiam sie nad płytkami i sama nie wiem dlaczego ich jeszcze nie mam :D :/
    tą koronkową chętnie bym Ci podkradła :D na zawsze :P

    u mnie tez nowości semilacowe ale już w nowych pojemnościach:) trochę mnie zaskoczyły nowe opakowania, szczerze mówiąć:)

    Juz jutro nowe pazurki więc zapraszam Cie moja Kochana i licze na Twoja opinię, jak zawsze zresztą :):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana ja też nie wiem dlaczego nie masz jeszcze płytek, bo są cudowne! <3 Koronkową wypróbowałam i nie oddam! <#

      Usuń
  17. Świetne są te płytki, już wyobrażam sobie ,,nutki" na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nutki niedługo będą, aktualnie mam klucz wiolinowy i wygląda genialnie! <3

      Usuń
  18. Napisz coś więcej o tej bazie peel-off, bo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę osobny post o bazie peel off ;)

      Usuń
  19. Płytka z łapaczem snów jest meeega! Chętnie sama bym ją zaadoptowała ^,^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj nie oddam! Płyteczki są zbyt cudowne! <3

      Usuń
  20. ciekawa jestem tej bazy peel off, co do plytek to cudne - mi niestety stemplowanie nie do konca wychodzi ;/
    w ogole super rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...