Walentynki w ciepłym swetrze:) + Wyniki

Kochane i kochani dzisiaj życzę wam dużo szczęścia w miłości!
Doceniajcie ludzi dookoła ;)

A jeżeli chodzi o pazurki to same oceńcie! ;)
Niestety bardzo ciężko było uchwycić mi na zdjęciu biały sweterek ;(

OSTATNI DZIEŃ ROZDANIA: KLIK :)

Paznokcie: Karina Z.
Lakiery hybrydowe: biały Semilac 001 (Strong white), szary Semilac 105 (Stylish gray), 
różowy 003 (Sweet pink), cyrkonie Swarovskiego

WYNIKI! 
Czekam do 3 dni na wiadomość ;)
A już niedługo kolejne rozdanie, są jacyś chętni? :D

53 komentarze:

  1. A kiedy będom wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Zapraszam do mnie na nowy- walentynkowy post: http://kingefashion.com/valentines-girl-look/
    Dodaję do obserwacji:)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygląda ten efekt swetra i w sumie nigdy chyba nie widziałam takiego efektu wcześniej, brawo zadziwiasz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Starałam się ująć to jakoś na zdjęciach, mam nadzieję, że coś widać ;D

      Usuń
  4. "sama" oceniam że masz bardzo ładne pazurki za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to nie moje pazurki, a końcu postu zawsze podpisuję;)

      Usuń
    2. aaa, myślałem że to osoba która je wykonywała! :D

      Usuń
    3. Hihi ;) Nie, nie ;) Wszystkie pazurki wykonuję ja ;)

      Usuń
  5. sweterki bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, troszkę tych wełnianych splotów widać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze, bo nie mogłam na zdjęciu tego uchwycić! :D

      Usuń
  7. Piękne bo moje! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :) i urocze serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak robisz ten sweterkowy wzór? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam tym samym kolorem wzór grubszą warstwą ;) Czasami nawet kładę kilka, zależy jak efekt wychodzi ;)

      Usuń
  10. Sweterek! Zawsze będę podziwiam, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A sweterek to nic takiego trudnego :)

      Usuń
  11. cudnie, a zapytam czym robisz serduszko? :)
    ps. zamówiłam zestaw hybrydowy o ten http://allepaznokciekrk.pl/19415-zestaw-do-manicure-hybrydowego-6x-lakier-uv.html, jest on lepszy od tego co wcześniej czy taki sam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serduszkiem różnie bywa, zależy co mam pod ręką! :D Czasami zwykłym pędzelkiem od lakieru, czasami sondą, a jak mam czas to wyciągam jakiś cienki pędzelek ;D
      Lampa jest w porządku, a to najważniejsze ;) No zobaczymy jak się sprawdzi ;) Daj znać jak wypróbujesz;)

      Usuń
    2. W poniedziałek do mnie dojdzie, więc jak wypróbuję dam znać oczywiście :)
      ps. Gratulacje :):)

      Usuń
  12. Różowy z białym serduszkiem najbardziej mi się podoba: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wzorek ten sweterek. Pozostałe pazurki też mi się podobają. Ale Ty zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten odcień szarości - jak zwykle czarujesz pomysłami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się! Szary przyjął się bardzo miło wśród moich gości! :D

      Usuń
  15. pięknie wyszły :) zazdroszczę talentu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie tyle podoba mi się sam wzór swetra, co całość świetnie skomponowana i dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękne ! śliczne wykonanie :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyszły <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie! Serduszka wyszly pieknie:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i zazdroszczę a pazureczki prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  21. O mój Boże ale się cieszę pierwszy raz wygrywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyszły a sweterek widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się! Gdyby nie szary byłyy bardziej słodkie, a tak to są dośc stonowane;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie dlatego pojawił się szary, co za słodko to nie zdrowo ;D

      Usuń
  24. szarość skradła moje serce ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tylko szarość, a tyle serc skradła! ;)

      Usuń
  25. Jestem totalnie zakochana w hybrydach i już nie wyobrażam sobie życia bez nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja miałam wygrać hi hi :P
    A tak serio gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wzór sweterkowy, bardzo mi się podoba *-*
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...