Folia transferowa w srebrze X2 ;)

Folie transferowe już jakiś czas temu podbiły moje serce!
Można pokrywać nimi całe pazurki lub ich części ;)
Dziś zobaczycie w formie na całych pazurkach ;)

Szkoda tylko, że folia traci odrobinę efektu przy pokryciu jej topem; (

Dwa zdjęcia bez topu w naturalnym świetle:

Dwa zdjęcia z topem Seche Vite w naturalnym świetle:
Zdjecie z topem Seche Vite z lampą błyskową:
 Paznokcie: moje
Lakiery: turkusowy Sally Hansen 280 (Jazzy Jade)

Kolejne zdobienie to folia pokryta topem hybrydowym:
Paznokcie: Jagoda Ch.
Lakiery hybrydowy: brzoskwiniowy Semilac 055 (Peach milk)

37 komentarzy:

  1. z brzoskwiniowym to wygląda nieziemsko ;)
    mi się nigdy cała nie chce odbić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kiedyś też się nie odbijala, ale zmieniłam klej i folie i jest super ;-)

      Usuń
  2. Na hybrydzie wygląda genialnie :) Skąd masz folię i klej? Pytam, bo mi też nie chce się odbijać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* klej niestety nie wiem, bo dostałam w prezencie :-( a folijki mam z sklepu kosmetyki24 ;-)

      Usuń
  3. Z topem hybrydowym prezentują się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Zdecydowanie pod hybryda wygląda lepiej niż pod zwykłym topem ;-)

      Usuń
  4. Świetna ta folia, ja mam ale raz robiłam i mi nie wyszło, ale jak oglądam takie posty jak Twój to jestem skłonna spróbować jeszcze raz. Fajny efekt uzyskałaś i te kwiatuszki są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, próbuj! Ja kilka razy robiłam zanim wyszedł mi ten efekt, który chciałam uzyskać ;D Zobacz co było u mnie rok temu: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/04/folia-transparentna.html?showComment=1399195193383#c8937792071420746332 ;)

      Usuń
  5. widzę, że top hybrydowy im nie straszny, za to zwykły faktycznie zniszczył :( ele i tak efekt jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, aż byłam zdziwiona że hybryda wcale folii nie uszkodziła! Ale zwykły (wcale nie taki zwykły bo to Seche!) strasznie zmienił efekt ;(

      Usuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda :) Obie wersje mi się podobają :) Jednak folia na hybrydach prezentuje się nieco lepiej - bardziej widać ten mieniący efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak ;) Hybryda ładnie podkreśliła efekt, zwykły top niestety tylko zakrył piękny połysk ;(

      Usuń
  7. wersja bez topu wygląda obłędnie :) szkoda, że top psuje efekt wow...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze jak chce użyć folii to kładę hybrydę, bo wtedy zdecydowanie lepiej wygląda i nie ściąga jej tak jak przy topie zwykłym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) A nawet się nie spodziewałam, że tak świetnie będzie wyglądać pod hybrydą ;)

      Usuń
  10. wow! super! Pod topem hybrydowym wygląda mega!:):) oba zdobienia cudowne:):)
    Kochana zajrzyj na nowe góralskie pazurki:) i powiedz co myślisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pod zwykłym topem tragedia, ale pod hybrydowym już duużo lepiej. :) Nie bawiłam się jeszcze taką folią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ;) Koniecznie spróbuj, jak już dojdzie się do wprawy to świetnie wychodzi ;)

      Usuń
  12. piękne :) czy do nałożenia folii na hybrydzie także użyłaś kleju? trzyma się to później wszystko razem ładnie i nie odpada po kilku dniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na którą hybrydę, na Semilaca kładę klej :) No i trzyma się bez problemu w całości, nic nie odpada ;)

      Usuń
    2. A kiedy nakladasz folie? Na kolor po wysuszeniu w lampie,na top i czy matiwisz przed? Bo ja dałam na top i idealnie się mieni i później jeszcze raz typem pokryłam. Efekt nieziemski ale niestety odchodzi po dwóch dniach.

      Usuń
    3. Kładę bezpośrednio na kolor, chyba że jest to biały lub czarny który nie ma warstwy dyspersyjnej to na top ;-) i na folie dwie warstwy topu żeby właśnie nie ścierala się ;-)

      Usuń
    4. Dziękuję za odpowiedź. Ja też dałam dwie warstwy i odchodzi na drugi dzień :-( a używam Semilac i top no wipe

      Usuń
    5. To nie wiem, ja daje 2 warstwy topu, zabezpieczam wolne brzegi tak jak zawsze i nie ma problemu....A kładziesz na klej czy na warstwę dyspersyjna lakieru?;-)

      Usuń
    6. To spróbuj na warstwę dyspersyjną hybrydy ;) Bo powodem może być to że po prostu klej nie trzyma się hybrydy ;)

      Usuń
    7. No ale problem tkwi w tym że cała folia się na depresyjną nie przenosi w całości :-( zrobię ci foty jak to wygląda u mnie :-)

      Usuń
    8. Na topie z tego co pamiętam się najlepiej odbija ;) I trzeba pamiętać żeby zaraz po wyjęciu z lampy przyłożyć i od razu odsunąć folię, nie dociskać jej i przesuwać, bo wtedy zaczyna się ścierać z miejsc gdzie już się wcześniej odbiła;)

      Usuń
  13. ja wyjątkowo nie lubię takich efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w w moim stylu ;)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze cudnie! A ja znowu poszłam na łatwiznę i pomalowałam pazurki na biały kolorek (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...