Kwiatki, bratki i stokrotki :)

No to wiosna pełną parą!
Dodamy odrobinę kwiatków i jesteśmy na pięknej łące! D:

Z racji, że sporo z tego was kolejny raz myśli, że to stemple będę informować, oczywiście wzory dzisiejsze malowane ręcznie ;-) 
Co wy na to? :)

Face: KLIK
Insta: KLIK


 Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery hybrydowe: czerwony Semilac 063 (Legendary red), 
biały Semilac 001 (Strong white), czarny Semilac 031 (Black diamond), 
złoty Semilac 037 (Gold disco)
 Paznokcie: Kasia S.
Lakiery hybrydowe: szary Semilac 016 (Grunge), 
brzoskwiniowy Semilac 055 (Peach milk), srebrny 093 (Silver dust), 
beżowy 578 (Creme Puff!)

32 komentarze:

  1. mi się pdooab najbardziej odcień czerwieni ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z ostemplowaniem części płytki ;-) A kolory czerwień+biel+czerń nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory są malowane ręcznie ;-) dziękuję ;-)

      Usuń
    2. Wzory są malowane ręcznie ;-) dziękuję ;-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne kwieciste paznokcie :) Idealny wiosenny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie śliczne <3

    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę jednak bardziej klasyczne wzory na paznokciach :D Mimo to wykonanie jest bardzo ładne, piękne odcienie lakierów, szczególnie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi zestaw dużo bardziej w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne delikatne urocze z tym różowawym i granatem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szary, a nie granat ;-) pisze pod zdjęciem ;-)

      Usuń
    2. Leon jest ślepawy i przy długich godzinach przy kompie różnych rzeczy nie widzi xd

      Usuń
    3. ale kurcze na zdjęciu jak granat ino wygląda no:D

      Usuń
  8. Wersja czerwona bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokcie Joli mnie zachwyciły, niebanalny pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten brzoskwiniowy (dosłownie, bo i z nazwy!) lakier jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wzorki, chociaż muszę przyznać, że czerwone mi się bardziej podobają :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje mi się podobają, ale, o dziwo!, bardziej czerwone. Taka kompozycja tak pięknie wysmukla paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł (i trafiony) z ozdobieniem fragmentu paznokcia, podoba mi się to :) Oba zdobienia są bardzo fajne, jednak na pierwsze, na swoich paznokciach, raczej bym się nie zdecydowała ze względu na czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają bardzo ciekawie, mi bardziej podobają się te drugie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugi wzór i baza pod nim mi siè podoba, ale jakoś nie stoją mi koło siebie ten ciemny z brzoskwinią...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :) Ja ostatnio jestem zakochana w brzoskwiniowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...