Moon ;)

Dzisiaj 3 wersje zdobienia od dołu :)
Jak ktoś ma malutkie, króciutkie pazurki, 
albo nie lubi wymyślnych zdobień te sprawdzą się idealnie :)
Odrobinę się błyszczy, coś się dzieje, ale bez przesady ;)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK


 Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe: brudny róż Semilac 097 (Indiana roses), 
szary Semilac 105 (Stylish gray)
 Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe: fioletowy Semilac 035 (Bright lavender), 
srebrny 093 (Silver dust)
Paznokcie: Justyna Cz.
Lakiery hybrydowe: brudny róż Semilac 097 (Indiana roses), 
srebrny Semilac 093 (Silver dust)

24 komentarze:

  1. krótkie paznokcie też mogą wyglądać dobrze, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wersja najbardziej mi się podoba, genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fioletowy mani jest cudny!!! Może dam radę zrobić chociaż do tego talentu niestety nie mam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam lubię krótkie. U mnie najpierw wygoda, potem uroda :) Skracam, jak zaczynają przeszkadzać, a że nie lubię piłować, to czasem są nieco za długie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdobienie, jakoś nie mogę zabrać się za to zdobienie, a widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój typ zdobienia. ale fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy wzór śliczny:)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kropkami najfajniejsze ! ( lubię kropki ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 mi się najbardziej podoba, super;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam zobaczyć swoje paznokcie w takim mani :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyszło :) ja ostatnio polubilam krotkie paznokcie. Nie lubie jednak pracowac na krotkiej plytce, ale tu dziewczyny mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, muszę pomyśleć nad jakimś wzorem bo ciągle idę na łatwiznę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga wersja podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się te "wypukłe" zdobienia nr 1 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Szczególnie druga wersja ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie śliczne, ale fioletowe mnie zauroczyły kolorkiem :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się bardzo pierwsze i trzecie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...