Na gładko :)

Dzisiaj możecie zobaczyć kilka pięknych kolorków ;)
Urzekają one moich gości na tyle, że nie decydują się ich przykrywać zdobieniami ;)
Który kolorek was zauroczył? :)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK
 
 Paznokcie: Sara T.
Lakiery hybrydowe: żółty Semilac 040 (Canary green) 

  Paznokcie: Iwona W.
Lakiery hybrydowe: biały Semilac 001 (Strong white),
czarny 031 (Black diamonds), srebrny 093 (Silver dust)
  Paznokcie: Magda D.
Lakiery hybrydowe: szary 016 (Grunge), złoty 037 (Gold disco)
  Paznokcie: Kinga G.
Lakiery hybrydowe: koralowy 038 (Coral beach)
  Paznokcie: Gosia K.
Lakiery hybrydowe:  jasny beż Eclair 55, ciemny nude SPN 580 (Fedora)
 Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe: granatowy Semilac 088 (Blue ink), 
srebrny Semilac 093 (Silver dust)  

31 komentarzy:

  1. Pierwsze tak przykłuwaja uwagę że o la laaa ;) aczkolwiek wszystkie mi sie podobają ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło! Nawet specjalnie po to kładłam białą bazę, żeby jeszcze podbić ten żółty :D

      Usuń
  2. Koralowy i żółty są rewelacyjne 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. ta biel ze srebrem mnie zainspirowala :D obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy jest najlepszy ;) Koralowy mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest szary? Mi wygląda na ciemny granat, ale to może wina kolorystyki fotografii. Podobają mi się neonki, chociaż na własnych pazurkach za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest szary ;) Granat jest na ostatnim zdjęciu ;) Może kwestia aparatu, to tylko telefonem robione więc i tak jestem zadowolona z jakości ;)

      Usuń
  6. bardzo fajne kolorki poza nudziakami i tym złotym dodatkiem do granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złoty jest z szarym , a z srebrnym granat :-D może akurat aparat tak inne światło uchwycil, ale to tylko telefon;-)

      Usuń
  7. Koralowe urzekły mnie najbardziej <3
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. ...a ja już chciałam chwalić ten granat! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, pierwszy mani wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Te pierwsze są fantastyczne! Kocham takie soczyste kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w neonach! i koralowych :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te neonowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. złotko jest fajnie połączone z szarością:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koral zdecydowanie jest przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten neonowy żółty! Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing post :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym żółtym odcieniu <3 Oczodajny ideał kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koralowe fajne :) a te pierwsze przypominają mi jak kiedyś wybrałam się w poszukiwaniu właśnie takiego koloru lakieru, a nie łatwo było go znaleźć, spędziłam pół dnia na poszukiwaniach aż w końcu znalazłam, niestety mój lakier strasznie słabo krył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety neon zazwyczaj słabo kryją :-( ale wystarczy miała baza i jest moc :-D

      Usuń
  19. Pierwsze są świetne i to nie tylko na lato jak widać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale neon na samej górze daje czadu :D Genialny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podobają mi się kolory na 2 zdjęciu ^^ ale ten neon jest cudowny *-*
    I te ostatnie też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...