Nowości ;)

Pokażę wam odrobinę moich nowych skarbów ;)
Ostatni taki post był w styczniu, więc sporo się od tego czasu zmieniło ;)

Facebook: KLIK
Instagram: KLIK

Na początku moje dwa cudeńka od KadikBabik
ORLY 20822 edgy, 20824 brush it on


Piaskowe świecidełko Avon Teal glitter

Ciągle trwająca mania na cyrkonie Swarovskiego

Oliwki dla moich gości (niech w domu też dbają!)

 Klej i primer

 No i hybrydy:
Neony: Semilac 008, 045 i 040

 Hard i jasne kolorki: 001 i 032

 Eclair 55 (beż), 31 (śliwka) i 64 (nude)

SPN 580 (nude)
PS. Nie wiem kto robi oznaczenia kolorów w SPN, 
ale ten róż ze znacznika nie ma nic wspólnego z jasnym nude w buteleczce! :D

Tutaj możecie się przyjrzeć jak wyglądają te kolorki na wzorniku :)

15 komentarzy:

  1. Cudowne są te lakiery z ORLY *.* Marzą mi się takie paznokietki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie będę malować w najbliższym czasie nimi ;D

      Usuń
  2. ten rudny jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaska z Avonu teź właśnie tego zamówiłam :)

    Nie miałam zielonego pojęcia, że eclair ma hybrydy... mam nadzieję, że poświęcisz im osobneho posta i napiszesz o nich coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już mój drugi piasek z Avonu, są genialne! A już w najbliższym katalogu pojawi się full nowych lakierów! :D

      Eclair ma, ma hybrydy ;) Całkiem fajnie się sprawują ;) No będę musiała się trochę rozpisać o hybrydach ;)

      Usuń
  4. ooo, ile zmian na blogu- bardzo mi sie podoba Twoj nowy 'wystroj'
    super nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten brokatowy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się te lakiery są świetne:)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne kolorki hybryd semilance ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej ciekawa jestem Semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym tygodniu zamawiam zestaw od Semilac. U Ciebie też sprawdzają się dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie sprawdzają się rewelacyjnie u mnie ;)

      Usuń
  10. Ten lakier z Avonu musi świetnie błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...