Delikatnie :)

Większość z moich gości przychodzi do mnie i na początku boi się od razu zaszaleć ;)
Wtedy powstają tego typu zdobienia :)
Skromne, delikatne i w jasnych kolorach
Lubicie? :)


 Paznokcie: Dominika
Lakiery hybrydowe: biały Semilac 001 (Strong white), 
beżowy SPN 578 (Creme Puff)

 Paznokcie: Justyna Cz.
 Lakiery hybrydowe Semilac: różowy 003 (Sweet pink), 
biały 001 (Strong white), srebrny 093 (Silver dust)

Paznokcie: Sylwia Dz.
Lakiery hybrydowe: biały Semilac 001 (Strong white), 
beżowy SPN 578 (Creme Puff)

16 komentarzy:


  1. Jak dla mnie za delikatnie i za nudno, ale każdy lubi coś innego i bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj wole tez coś bardziej odważnego, ale raz na jakiś czas Lubie skromnie;-)

      Usuń
  2. Takie zdobienia to prawdziwa klasyka, sprawdzona, zawsze wygląda efektownie na paznokciach. Pamiętam, że kiedy zajmowałam się paznokciami tak bardziej profesjonalnie, to większość moich zdobień właśnie szła w kierunku delikatności. Chociaż to w głównej mierze wynikało z tego, że niektóre osoby niestety nie mogły sobie pozwolić w pracy na szałowy wzór na paznokciach, a szkoda, bo byśmy mogły wtedy poszaleć twórczo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;-) sporo dziewczyna u mnie do pracy musi mieć coś bardzo skromnego;-) ale na szczęście są też takie które lubię poszaleć ;-)

      Usuń
  3. Jak ja lubię takie delikatne kolorki. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe jakoś najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię jasne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie takie ładne, delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie Dominiki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem takie delikatne zdobienia są również potrzebne aby odpocząć od kolorowych szaleństw:)Mnie najbardziej urzekło pierwsze i drugie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio noszę na paznokciach albo nudziaki, albo róże :p Fajne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowo biały gradient ze srebrnym mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...