Efekt syrenki ;)

Pewnie sporo z was poznało już magiczny efekt syrenki ;)
Dzisiaj możecie zobaczyć pierwsze wersje u mnie na ombre ;)
Ostrzegam! Moi goście popadli w szał na tym punkcie, będzie dużo syrenek! ;)

PS. Efekt nie do uchwycenia na zdjęciach, następnym razem będą filmiki :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK


 Paznokcie: moje
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), błękitny jasny 072 (Carribean sky),
błękitny ciemniejszy 044 (Intense blue), niebieski 019 (Blue lagoon),
granat 088 (Blue ink)
Paznokcie: Malwina P.
 Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), brzoskwiniowy 055 (Peach milk),
koralowy 038 (Coral beach), czerwony 063 (Legendary red), 
bordowy 071 (Deep red)

58 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić ten brokat do efektu syrenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pyłek z Indigo, ale można go zastąpić jakimkolwiek opalizujacym pylkiem ;-)

      Usuń
  2. Też chcę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt przypomina trochę lakier Fantasy Fire z Max Factora. TYlko tam pyłek pływa w lekko kolorowej, niebieskawej żelkowej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcienie niebieskiego najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje mi się podobają,są świetne! Ostatnio dość często słyszę o tym pyłku więc może i ja się skuszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam go już ponad miesiąc ;-) ale dopiero ogarnęłam posty :-D ale dziewczyny są zachwycone nim ;-)

      Usuń
  6. piękny efekt :) przymierzam się do kupna syrenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam syrenkę :) daje super efekt, ale na zdjęciach to nic w porównaniu jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 %!;-) dlatego dla kolejnych syrenek nagrywalam małe filmiki ;-)

      Usuń
  8. Te pierwsze rewelacyjne! Ja chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam swój w Poznaniu, ale można zamówić z Indigo ;-)

      Usuń
    2. A gdzie dokładnie kupiłaś?

      Usuń
    3. Na Hetmańskiej o ile dobrze pamiętam ;-) gdzieś w stronę Górczyna ;-)

      Usuń
  10. Modena też ma ten pyłek w swojej ofercie :)

    Świetnie to wygląda.

    Widzę, że syrenka podbija internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pyłek w sumie to nawet można dostać w zwykłych kosmetycznych :-D

      Usuń
  11. Kolory na paznokciach świetne, różne odcienie niebieskiego świetne :). Jednak dla mnie ten pyłek na każdym paznokciu to za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobienia z pylkiem na mniejszej ilości pazurków tez się pojawia, na początek chciałam dać coś szalonego ;-)

      Usuń
    2. Udało się Tobie, bo to jest trochę szalone :D

      Usuń
  12. gdzie dostanę ten syrenkowy pyłek? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny efekt i co sie okazało po zakupie takiego pyłku stwierdzam że już go miałam od bardzo dawna :) i to w różnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Przy czym ja miała różne kolorki pyłki, ale opalizujacy miała taki grubszy wiec zakupu nie żałuję ;-)

      Usuń
  14. Ten kolor na kciuku to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób na niego zwracalo uwagę i stwierdzili ze wygląda jak benzyna na drodze :-D

      Usuń
  15. musze przyznac że te pierścionki pieknie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze powiedzieć właścicielce, na pewno się bardzo ucieszy ;-)

      Usuń
  16. Teraz wszędzie efekt syrenki króluje:) ślicznie to wygląda i jakie trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ;-) po 3 tygodniach żadnych zmian, tylko odrost ;-) jak na 3 tygodnie i tak bardzo mały, alale jak robie samej sobie to baaardzo dojeżdżam do skórek żeby na dłużej starczyło ;-) u siebie mogę ryzykować :-D

      Usuń
  17. Przepięknie to wygląda. Może kiedyś i ja nauczę się takiego efektu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to bardzo proste! Wklepuje się tylko taki opalizujacy pyłek ;-)

      Usuń
  18. niesamowicie pieknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze i kolor kciuka mega

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja próbowałam zastąpić pyłek brokatem z Vipery i nawet fajnie to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak są w miarę drobne brokaty to wyglądają podobnie ;-) albo jakieś inne pyłki, nie koniecznie ten z Indigo ;-)

      Usuń
  21. O matko ja chcę taką niebieską syrenkę na pazurach, świetneeeeee:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci wpadła w oko ;-)

      Usuń
  22. Wygląda bardzo fajnie, chociaż ja najbardziej padłabym za lakier idealnie wyglądający jak benzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna jest syrenka, moja leży i czeka na odpowiedni moment.. :D robię wszystkim tylko nie sobię, jakoś wizja hybryd mnie przeraża... szkoda czasu i materiału jakza 3 dni juz ściągam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz wyjątkowo noszę dłużej hybrydy, bo nie mam wcale czasu :(

      Usuń
  24. przepiękne paznokcie, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pięknie się mienią!

    OdpowiedzUsuń
  26. O jeny! Jak to ładnie wygląda ! Też chcę paznokcie syrenki !

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz same hybrydy,czy przedłuzasz paznokcie też żelem ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam żelu już :) Przedłużam jedynie hybrydą w potrzebie wyjątkowej :)

      Usuń
  28. nie do końca w moim stylu, ale kolorek niebieski śliczny :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  29. Niebieska wersja bardziej mi się podoba. Jest wręcz fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Syrenka zachwyca! Sama popadam w szał zachwytu jak ją widzę na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. "Syrenka" po prostu rządzi! Świetne pazurki, masz talent!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/duga-spodnica-i-pewien-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń
  32. A czy na zwyklym lakierze ten pylek "zadziala"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można uzyskać podobny efekt, ale trzeba się dużo więcej napracować ;-)

      Usuń
  33. Jeju te pierwsze są takie piękne *-* chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...