Kolory nieba :)

Większość z nas uwielbiam gdy otacza nas żółte słońce i bezchmurne niebieskie niebo;)
Dzisiaj możecie zobaczyć 3 moje wersje ;)
Dwie niewątpliwie podobne, ale jednak te małe różnice zupełnie je zmieniają ;)



 Paznokcie: Kasia S.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
żółty 023 (Banana), miętowy 022 (Mint), czarny 031 (Black diamond)

 Paznokcie: moje
Lakiery: biały Avon, żółty Clema Elvire, 
niebieski Cleme Yvette, sypkie glittery

Paznokcie: Sylwia Dz.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
żółty 023 (Banana), miętowy 022 (Mint), czarny 031 (Black diamond)

24 komentarze:

  1. Wszystkie pazurki prezentują się tak wiosennie <3 super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty śliczności robisz na tych paznokciach, ja nawet nie mam czasu swoim pomalować odżywką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mam więcej czasu na paznokcie cudze, niż własne ;D No ale jutro planuję zmalować sobie coś nowego ;D

      Usuń
  3. Pierwsze podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt końcowy razy 3 !

    Zapraszam za nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/jakos-nie-mogam-sie-pozbierac-na.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mięta to jeden ze sztandarowych kolorów lata :D
    Ja na dziś planuję połączenie jakiegoś błękitu ze sreberkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam miętę! I to nie tylko latem ;D

      Usuń
  6. Każde mani bardzo mi się podoba:))ale powaliło mnie to pierwsze zdobienie, rewelacyjnie dobrane kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze połączenie bardzo przypadło mi do gustu, a że wszystkie potrzebne kolorki mam to na pewno spróbuję wykonać coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama z wielką chęcią pokusiłabym o błękit z ostatniego zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O, chciałabym mieć taki wzorek jak na pierwszych pazurkach :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się sprawuje ten wzór właśnie do wypełniania ;)

      Usuń
  10. Do mnie też najbardziej przemawia pierwsze zdobienie:) Lubię pastelowe, ciepłe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorki.

    Co do wzorków to zdecydowanie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się prezentują,w sam raz na wiosenne ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie bombowe! Szczególnie pierwszy :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle wakacyjne, aż czuje się zapach lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te białe z niebieskimi drobinkami są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są piękne, idealnie pasują na lato i wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...