Neonowo łapię sny! :)

Miał być inny post, ale te pazurki zrobiły spore poruszenie na Face, więc pojawiają się dzisiaj ;)
Możecie zobaczyć z jakim zdobieniem świętuję, a jest co świętować!
Właśnie wczoraj minęły 2 lat od kiedy pojawił się pierwszy post ;)
Dzisiaj natomiast strzeliła mi 20, no i już nie jestem nastolatką! :D

Jak wam się podobają takie pazury? :)


Paznokcie: moje
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), czarny 031 (Black diamond), 
żółty 040 (Canary green), różowy 008 (Intensive pink)

I na koniec mały filmik, co sądzicie o takich filmikach?
Jak włączy się HD można zaobserwować bardziej rzeczywisty wygląd pazurków :)

27 komentarzy:

  1. trochę dużo się dzieje :P Ale żółty mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,ale mega zdobienie :-)jestem zachwycona kolorami i.tym jak to wszystko polaczylas, no a ten łapacz snów, genialny:-)ps.wszystkiego dobrego "staruszko" ech chciałabym mieć znow 20 lat:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Cieszę się, że Ci się spodobało ;-)

      Usuń
  3. Pisalam juz na f ale tu tez napisze ze paznokcie mega. I jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    A tak poza tym to zasatanwiam sie nad rozowym 008 Semilac. W rzeczywistosci jest taki zarowiasty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :-* ;-)

      Jest zdecydowanie neonowym, ale nie jest taki rozbielony barbie tylko taki ciemniejszy neon ;-) ja jestem bardzo zadowolona ;-) niedługo pojawi się sporo postów z tym kolorków to będziesz się mogła mu przyjrzeć ;-)

      Usuń
  4. cudowne pazurki !
    mogę prosic o klikanie w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łapacz snów mega <3 Ale z siebie staruszka ;) A co powiesz za pięć lat? ;) Sto lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :-* wtedy będę musiała uświadomić sobie ze przetrwałam ćwierć wieku :-D

      Usuń
  6. wow!!!!!! zazdroszczę takiego talentu i cierpliwości! mnie to szlag jasny trafia jak mam malować takie detale :D
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja właśnie lubię takie małe elementy, wtedy wychodzą niepowtarzalne wzory :)

      Usuń
  7. Piękne pazurki Kochana !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten łapacz snów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pazurki b. fajne. Podobają mi się kolorki!!!! Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosłownie zachwyciłaś mnie tym zdobieniem <3 Wszystko do siebie idealnie pasuje, a kolory, no cudo!
    Życzę Tobie wszystkiego najlepszego w sferze prywatnej, jak i blogowej!! :*
    Filmiki bardzo mi się podobają i czasami sama się nad nimi zastanawiam, ponieważ nie raz trudno na zdjęciach oddać rzeczywisty kolor paznokci, czy ich blasku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło :)

      No ja właśnie zaczęłam przy Swarovskim kręcić, bo inaczej nie szło uchwycić tego ;) I teraz myślę, żeby trochę ulepszyć tę formę;)

      Usuń
  11. cudnie wyszło Ci to mani, ja sama nosze się z zamiarem namalowania łapacza snów, jak i wielu innych motywów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mam tak z nowymi metodami ;D Zabieram się i zabieram ;D

      Usuń
  12. Lubię jak się dużo dzieje; są boskie. Neony górą!!😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają perfekcyjnie :)
    Wszystkiego najlepszego rówieśniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdobienie!!! Takie żywe!!

    Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin i urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak świetnie się prezentują pazurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jakie boskie :D nie obrazisz się jak sobie zrobię takie same na lato? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Oczywiście ze się nie obrazę! Wręcz Przeciwnie ;-)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...