No i kropka ;)

Sporo dziewczyn zgadza się ze mną, że kropki mają coś w sobie.
Nie jest to skomplikowany wzór, ale bardzo urokliwy ;)
Czasami w skromniejszej, a czasami bogatszej wersji ;)
Dzisiaj moje 3 propozycje, zobaczymy co wpadnie wam w oko ;)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

1. To zdecydowanie moje kolorki, morski turkus z odrobiną jasnego różu. HYBRYDA ;)

 Paznokcie: Ola N.
Lakiery hybrydowe Semilac: turkusowy 020 (Green glass), 
jasny 032 (Biscut)

2. Tym razem coś odważniejszego! Kropkowany gradient. ZWYKŁY LAKIER ;)
 Paznokcie: Małgosia
Lakiery: śliwkowy Miss sporty 500, biały Cleme Alice, jasny róż Cleme Aurelie, 
ciemniejszy róż Cleme Chloe, najciemniejszy róż Cleme Lola

3. I kolejne kropki, w cieplejszym koralowym odcieniu z dodatkiem bieli. HYBRYDA :)
Paznokcie: Karina Z.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), 
koralowy 038 (Coral beach)

18 komentarzy:

  1. Fajne kropki :), szczególnie pierwsze i drugi zestaw bardzo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcz górą :)
    Później turkus :)
    Ale ja nie uważam, że kropki mają coś w sobie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się te cieniowane kropki. I hybryda w pierwszym mani - do pięknych morskich zdobień jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod kropkami podpisuję się obiema rękami i nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropeczki są bardzo kobiece ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie śliczne kropkowe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie kropki na paznokciach :S

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza wersja najlepsza, piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Coral beach - przepiękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomaranczowe <3

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O TAK ! piękne paznokcie , a kropki dodają uroku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się pierwsze ^^ lubię kropki na paznokciach :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieski z hydrantem najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...