Od dołu ;)

Coś na wydłużenie i wyszczuplenie pazurków ;)
Dzisiaj zdobienie malowane od dołu ;)
Macie wersje delikatniejsze i bardziej świecące ;)
Która odpowiadam wam najbardziej? :)

FACE: KLIK
INSTA: KLIK

Numer jeden to coś bardziej wyrazistego, z odrobiną brokatu i łączeniem kolorów ;)

 Paznokcie: Ewa Sz.
Lakiery hybrydowe Semilac: szary 016 (Grunge), baiły 001 (Strong white), 
różowy 003 (Sweet pink), różowy sypki brokat

Kolejne to stonowana wersja.
Pierwsza opcja w macie:

A tutaj w połysku:
Paznokcie: Basia W.
Lakiery hybrydowe Semilac: turkusowy 020 (Green glass), 
szary 105 (Stylish gray)

I ostatnia wersja: połączenie odrobiny stonowanej kolorystyki 
z milkowym fioletem i brokatem ;)
Paznokcie: Beata P.
Lakiery hybrydowe Semilac: beżowy 032 (Biscuit), 
biały 001 (Strong white), fioletowy 036 (Real violet), glitter

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza wersja najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż, czerń i biel <3 uwielbiam taka kolorystykę :D chociaż ten milkowy fiolet jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sposób na wydłużenie ;) muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mu się pierwsza opcja, sliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ładne, bardzo spodobał mi się ten fiolet w ostatniej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow fajny ten milkowy fiolecik ! :) wszystkie jak zawsze mi sie podobają i wszystkie dumnie bym nosiła. Po próbuje tych kombinacji zwyklymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie zwykłymi można robić, ja zanim miałam hybrydy to już robiłam te zdobienia ;-)

      Usuń
  8. Ostatnie najwięcej mi się podobają , ze względu na fajną kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wersja nr. 3 jest najśliczniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki i piękne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zdobienia fajne, ale chyba jednak pierwsza wersja najbardziej przykuwa mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny mani!
    1 the best :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niby prościutkie zdobienie a wygląda naprawdę efektownie i to niezależnie od użytych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...