Rapido czas start! ;D

Ostatnio mam straszne zacofanie ;D
Tak jak syrenkę, tak i rapidograf mam już ponad miesiąc, 
a dopiero wstawiam pierwsze zdobienia na bloga ;D
Obiecuję poprawę! A teraz zapraszam do oglądania ;)

I oczywiście nie zapominajmy o naszych mamach!
To dzięki nim jesteśmy tu gdzie jesteśmy!
Dziękuję mamo! :)

FACE: KLIK    INSTA: KLIK


Paznokcie: Jola Sz.
Lakiery hybrydowe Semilac: biały 001 (Strong white), czerwony 063 (Legendary red), 
koralowy 038 (Coral beach), rapidograf

 Tutaj pazurki był dość szerokie i krótkie, 
więc postawiłam na jasne kolorki i pionowy wzór ;)
 Paznokcie: Inga R.
Lakiery hybrydowe Semilac: szary 105 (Stylish gray), 
miętowy 022 (Mint), rapidograf

28 komentarzy:

  1. Świetny taki rapidograf, super wzorki nim zrobiłaś! Muszę też sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa, też muszę w końcu nabyć ten sprzęt :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O kochana, ja rapidograf mam już ponad miesiąc i ani razu jeszcze nie używałam z powodu braku czasu :( i to samo z syrenką.. niech już się zaczną wakacje to chociaż trochę więcej czasu będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja też pilnie potrzebuję więcej czasu! :D

      Usuń
  4. ładne paznokcie, podoba mi się szary lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam od prawie pół roku (różowy) i jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak czasu doskwiera niestety większości :( A zdobienie ładne, szczególnie drugie mnie kupiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdobienia i świetnie się prezentują,gdzie można nabyć rapidograf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana ja swój kupiłam ma allegro ;-)

      Usuń
  9. Rapidograf zamiast pedzelka mowisz xd pomyslowo. Ja jako technik myslalam ze rapidograf tylko sluzy do wykreslania na papierze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać nowych technik! Świetna sprawa szczególnie przy malowaniu okrągłych elementów ;-)

      Usuń
  10. Jaki rapidograf polecasz? Tzn firma, grubosc i kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rapidograf z rystora 0,18 ;) Chyba taki najpopularniejszy ;)

      Usuń
  11. Hehe czytam twojego bloga i tak się zastanawiam czy zamiast kupować rapidograf można normalnie pomalować po paznokciu cienkopisem czarnym :D do szkoły jak chodziłam to nie chciało nam się kupować rapidografu i malowało się cienkopisem... co ? dało by coś? :]]]]]]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można próbować pisakiem, ale podejrzewam że czerń nie będzie taka czarna, bo będzie się wpijał w lakier ;) No i przykryć hybrydą żeby wytrwało ;)

      Usuń
  12. Help! :-( kochana.. Kupiłam rapidograf, działał pisał. Zostawiłam go na tydzień i co? przestał całkowicie pisać :-(:-( nie wiem.. Co się stało ??? Pomóż mi wydałam może nie krocie kasy ale to jednak 35zl... :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Zamocz końcówkę w zmywaczu/ acetonie ;) i pamiętaj aby zawsze nalewać wody do tego pojemniczka na zakrętce ;) Później rozpisz i będzie okej :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...