Azteckie :)

Myślę, że mam zdobienie które wpadnie wam w oko!
Przynajmniej tak było z moimi gośćmi!
Przedstawiam wam, tadaammm... AZTECKIE!
W 3 zupełnie różnych opcjach kolorystycznych :)

FACE: KLIK     INSTA: KLIK

NEONOWE: 

 Paznokcie: Ewa Sz.
Lakiery hybrydowe Semilac: niebieski 019 (Blue lagoon), różowy 008 (Intensive pink), 
jasny 032 (Biscut), żółty 040 (Canary green), czarny

CIEMNE:
 Paznokcie: Ewa Sz.
Lakiery hybrydowe Semilac: granatowy 088 (Blue ink), 
złoty 037 (Gold disco), biały

PASTELE:
 Paznokcie: Kamila K.
Lakiery hybrydowe Semilac: żółty 023 (Banana), koralowy 038 (Coral beach), 
biały 001 (Strong white), czarny

24 komentarze:

  1. Pastelowe i neonowe są świetne, granat też, ale jednak te dwa wygrywają dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne i jakie proste linie: czym malowalas???? Piekny ten 019 blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, linie malowalam pędzelkiem ;-) a 019 szczerze polecam, mój juz się nawet kończy <3

      Usuń
  3. Uwielbiam te wzorki ^^ szczególnie podobają mi się 1 i 2 ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i trzecie są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piekne ale drugie naj :) Granacik muszę zakupić, sliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. neonowe miażdżą, ale pastelki też ekstra, chyba dlatego, że w sumie mają w sobie coś z neonów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten wzór z pierwszego zdobienia ;) w drugiej wersji kolorystycznej tak samo świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! Pomysłowe ;) Pastele skradły moje serce <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wykonane. Zdecydowanie do mnie najbardziej przemawiają ciemne, poniewaz moimi ulubionymi lakierami są te, które mają ciemne kolory oraz pastelowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńka <333 wszystkie śliczne, ale pierwsze najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Madziu to nie jest oryginalny pyłek ;) tylko jakiś inny z dobrejrady, na dodatek w odcieniu niebieskiego/fioletu i na tym kolorku ma prawo go być mniej widać ;) poza tym zdjęcia ujmują mu uroku - niestety

      Usuń
  12. Robią wrażenie. Zwłaszcza pierwsze i trzecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze i ostatnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 3 najlepsze! sama takie chcę:( mega:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...